adamosenda Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2019 Witam, mam Derbi Sende XTREME z 2012 roku. Silnikowo jest seria 50ccm i jest włożony sportowy wydech Tecnigas przez co Senda ma na początku 'muła' a gdy dojdzie do 5k obrotów to rwie mocno i takie pytanie: czy zmiana cylindra na przykład na 80ccm zniweluje ten problem i Senda pójdzie od początku? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 9 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Sierpnia 2019 to,że ma muła na niższych obrotach wcale nie oznacza ,że cylinder jest winny. Sprawdziłbym raczej gaznik/dysze/ustawienie składu/położenie iglicy no . Dużo zależy od tego jaką masz dysze i jaki filtr powietrza,jak jest serujna puszka,to wcale nie potrzeba duzej dyszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 10 Sierpnia 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Sierpnia 2019 trochę dołu napewno uzyskasz ale w 2t za dół jest odpowiedzialny w pierwszej kolejności zawór jeśli jest ( to jest senda z am6 ? ) a w drugiej membrana , patrzyłeś czy listki zamykają membranę ? Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
adamosenda Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2019 Silnik D50B0, nie sprawdzałem nic bo nie wiem za bardzo jak się za to zabrać ale jeśli mógłbyś wytłumaczyć jak to zrobić to bym mógł looknąć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.