cypek zg Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Koledzy, z mojego silnika Twin cam 88 mocno kapie olej (prawdopodobnie sprzęgłowy) z miejsca które odznaczyłem czerwonym kółkiem na foto. Kapie on tylko jak jest gorący bo jak zimny to sucho. Widoczne miejsce jest od strony kapy sprzęgła. Jakieś sugestie jak tę nieszczelność naprawić i czy dużo przy tym roboty, bo dolewać olej do sprzęgła 3 razy w sezonie i paskudzić środowisko to mi się nie widzi. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gasman Opublikowano 22 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2019 Już pisałem na FB. Uszczelniacz walka zdawczego lub niedoszczelniona sruba kapy wewnetrznej- sprzegło do zdjecia. Ok 40 min roboty ze zdjeciem , nowe uszczelnienie plus nowe uszczelki i składamy ok 1,5 godz roboty z myciem ,czyszczeniem itd itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 23 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2019 Kapa też ma uszczelkę od strony silnika czy mówimy tylko o uszczelce pokrywy sprzęgła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 25 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2019 Mówicie o uszczelniaczu na wałku zdawczym i wejściowym. Tam sa z resztą 3 uszczelniacze, a nie jeden. Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.