Skocz do zawartości

Suzuki GSX-R 600 k7 - wyrzuca płyn chłodniczy


Rekomendowane odpowiedzi

Siemanko, Suzuki GSX-R 600 k7 wyrzuciło z siebie płyn chłodniczy, pierwszy raz myślałem, że po serwisie było zbyt dużo pojeżdziłem było okej ale sytuacja powtórzyła się drugi raz po przejechaniu około 25 km potem było jakiś czas okej. Przed wczoraj po dłuższej trasie znowu poleciał płyn i pytanie w czym może byc problem ? 

- Wentylator przy 104 już się załącza;
-  odpowietrzałem układ;

Termostata, pompa wody czy głowica ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Test na CO2 obowiązkowo ale obstawiam uszczelkę jeśli to nie termostat i pompa. Łatwiej najpierw zrobić test CO2 niż wyszabrować termostat i pompę. Jeśli masz CO2 w układzie chłodzenia to i tak pompa i termos do sprawdzenia w trakcie remontu.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie w oczekiwaniu na rady robiłem test na CO2, płyn nie zmienił koloru. W płynie chłodniczym nie widać tez oleju ani w oleju nie widać płynu. Nie kopci na niebiesko. Planuje jeszcze przeczyścić układ i zmienić płyn. Podczas serwisu był wlany płyn z firmy K2. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku sprawdz dobrze pompe i termostat. 

 

Swego czasu mialem problem z wywalajacym plynem. Niestety okazalo sie ze jest CO w ukladzie chlodzenia ale tylko przy ok90 stopniach... 

sprawdz dokladnie i zawczasu zeby zminimalizowac mozliwosc miany koloru plynu.

a chlodnica jest rownomiernie ciepla?

Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.”

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj poprzedni gix jak go kupiłem wrzucał płyn bo otwór w chłodnicy korka się zowalizował po jakiejś małej glebie na prawo. Poprzedni właściciel olał temat bo korek wchodził ale przez jajowaty otwór nie był w stanie trzymać ciśnienia i płyn leciał spod niego. Pręt odpowiedniej średnicy (średnicy korka) w otwór chłodnicy, oklepalem to ostrożnie by przywrócić okrągły kształt i było po problemie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A u mnie w kawie gość przykleił na gównolit króciec do zbiornika wyrównawczego na tyle dobrze, żeby nie było widać (z resztą miejsce mało rewizyjne) a na tyle ujowo, że zgubiłem płyn na raty.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

-Chłodnica jest równomiernie ciepła.

-Termostatu jeszcze nie wyciągałem.

-Zrobiłem płukanie układu chłodzącego środkiem od Prestone, przepłukanie woda destylowana  i zalanie płynem od Prestone.  Miałem zalać Motul motocool factory line organic kilka osób polecało ale nie było nigdzie dostępu od ręki wiec wybrałem tamten. 

I teraz po jeździe temperatura w trakcie jazdy 86-95, wiadomo w korku potrafiło nawet do 106/107. Nie widać żeby z wężyka od wyrównawczego wylatywał płyn. I narazie brak wywalania płynu na postoju.

Rownież delikatnie przycisnąłem te blaszki od korka chłodnicy.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, dokładnie chodzi o te listki dociągającą korek do wlewu chłodnicy. 

Wystarczy je czymś ścisnąć albo delikatnie zaklepać lub ścisnąć, mogły być troszkę rozchylone i już nie dociskały. 

Edytowane przez witas97
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...