Patrickxj Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Witam serdecznie!Mój problem dotyczy xj600 z 2002 r. Po zakupie wymieniłem olej i po przejechaniu ok 150km zauważyłem, że stan oleju się podniósł. Gdzieś w czeluściach internetu znalazłem informację, że to może być wina paliwa w wężyku podciśnienia kranika. Wobec tego, założyłem przezroczysty wężyk i zobaczyłem, że podczas pracy silnika widoczna jest mgła z paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy i po jego wymianie w wężyku było jeszcze więcej paliwa niż przed wymianą membrany kranika. Zdecydowałem się na wymianę kranika na używany. Wymieniłem ponownie olej, kranik, ale w wężyku podciśnienia znów widać mgłę paliwową. Załamałem ręce... Czy jest możliwość, że benzyna w oleju to nie jest wina kranika, a ta niewielka ilość paliwa w przewodzie podciśnienia jest dopuszczalna? Może jest jakaś inna przyczyna przybywania oleju? Trochę trudno mi uwierzyć, że mam takiego pecha, że kupiłem drugi nieszczelny nieszczelny kranik. Pomocy koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Oprócz kranika może też być problem z pływakami, dziurawe i zatopione i nie zamykają zaworków iglicowych lub same zaworki uszkodzone. Nie jeździj na rozrzedzonym paliwem oleju. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrickxj Opublikowano 8 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Witam serdecznie!Mój problem dotyczy xj600 z 2002 r. Po zakupie wymieniłem olej i po przejechaniu ok 150km zauważyłem, że stan oleju się podniósł. Gdzieś w czeluściach internetu znalazłem informację, że to może być wina paliwa w wężyku podciśnienia kranika. Wobec tego, założyłem przezroczysty wężyk i zobaczyłem, że podczas pracy silnika widoczna jest mgła z paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy i po jego wymianie w wężyku było jeszcze więcej paliwa niż przed wymianą membrany kranika. Zdecydowałem się na wymianę kranika na używany. Wymieniłem ponownie olej, kranik, ale w wężyku podciśnienia znów widać mgłę paliwową. Załamałem ręce... Czy jest możliwość, że benzyna w oleju to nie jest wina kranika, a ta niewielka ilość paliwa w przewodzie podciśnienia jest dopuszczalna? Może jest jakaś inna przyczyna przybywania oleju? Trochę trudno mi uwierzyć, że mam takiego pecha, że kupiłem drugi nieszczelny nieszczelny kranik. Pomocy koledzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 8 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2019 Patrickxj , płyta Ci się zacięła. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2019 Wydzielam i oczyszczam temat z pierdół OT bo to mechanika...następnym razem rozdam niespodzianki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrickxj Opublikowano 10 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2019 (edytowane) Są 3 pozycje, ON, RES, PRI. Kranik jest na pozycji ON. Edytowane 10 Czerwca 2019 przez Patrickxj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Croowab Opublikowano 11 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2019 Zmierz ciśnienie sprężania z próba olejowa! Cytuj Damian85: ,,Łapy mają być luźne i mają sobie "dyndać", tj. wisieć jak flaki.” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patrickxj Opublikowano 14 Czerwca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2019 (edytowane) Wyniki pomiaru kompresji:1cyl - 11bar2cyl - 9,5bar3cyl - 9,5bar4cyl - 11barPróba z olejem:1cyl - 13,5 bar2cyl - 15 bar3cyl - 15. Bar4cyl - 15 bar Edytowane 15 Czerwca 2019 przez Patrickxj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.