Skocz do zawartości

Patrickxj

Forumowicze
  • Postów

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Lublin

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Patrickxj

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Wyniki pomiaru kompresji:1cyl - 11bar2cyl - 9,5bar3cyl - 9,5bar4cyl - 11barPróba z olejem:1cyl - 13,5 bar2cyl - 15 bar3cyl - 15. Bar4cyl - 15 bar
  2. Witam serdecznie!Mój problem dotyczy xj600 z 2002 r. Po zakupie wymieniłem olej i po przejechaniu ok 150km zauważyłem, że stan oleju się podniósł. Gdzieś w czeluściach internetu znalazłem informację, że to może być wina paliwa w wężyku podciśnienia kranika. Wobec tego, założyłem przezroczysty wężyk i zobaczyłem, że podczas pracy silnika widoczna jest mgła z paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy i po jego wymianie w wężyku było jeszcze więcej paliwa niż przed wymianą membrany kranika. Zdecydowałem się na wymianę kranika na używany. Wymieniłem ponownie olej, kranik, ale w wężyku podciśnienia znów widać mgłę paliwową. Załamałem ręce... Czy jest możliwość, że benzyna w oleju to nie jest wina kranika, a ta niewielka ilość paliwa w przewodzie podciśnienia jest dopuszczalna? Może jest jakaś inna przyczyna przybywania oleju? Trochę trudno mi uwierzyć, że mam takiego pecha, że kupiłem drugi nieszczelny nieszczelny kranik. Pomocy koledzy
  3. Witam serdecznie!Mój problem dotyczy xj600 z 2002 r. Po zakupie wymieniłem olej i po przejechaniu ok 150km zauważyłem, że stan oleju się podniósł. Gdzieś w czeluściach internetu znalazłem informację, że to może być wina paliwa w wężyku podciśnienia kranika. Wobec tego, założyłem przezroczysty wężyk i zobaczyłem, że podczas pracy silnika widoczna jest mgła z paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy i po jego wymianie w wężyku było jeszcze więcej paliwa niż przed wymianą membrany kranika. Zdecydowałem się na wymianę kranika na używany. Wymieniłem ponownie olej, kranik, ale w wężyku podciśnienia znów widać mgłę paliwową. Załamałem ręce... Czy jest możliwość, że benzyna w oleju to nie jest wina kranika, a ta niewielka ilość paliwa w przewodzie podciśnienia jest dopuszczalna? Może jest jakaś inna przyczyna przybywania oleju? Trochę trudno mi uwierzyć, że mam takiego pecha, że kupiłem drugi nieszczelny nieszczelny kranik. Pomocy koledzy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...