Skocz do zawartości

Yamaha xj 600 benzyna w oleju silnikowym


Patrickxj
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam serdecznie!
Mój problem dotyczy xj600 z 2002 r. Po zakupie wymieniłem olej i po przejechaniu ok 150km zauważyłem, że stan oleju się podniósł. Gdzieś w czeluściach internetu znalazłem informację, że to może być wina paliwa w wężyku podciśnienia kranika. Wobec tego, założyłem przezroczysty wężyk i zobaczyłem, że podczas pracy silnika widoczna jest mgła z paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy i po jego wymianie w wężyku było jeszcze więcej paliwa niż przed wymianą membrany kranika. Zdecydowałem się na wymianę kranika na używany. Wymieniłem ponownie olej, kranik, ale w wężyku podciśnienia znów widać mgłę paliwową. Załamałem ręce... 
Czy jest możliwość, że benzyna w oleju to nie jest wina kranika, a ta niewielka ilość paliwa w przewodzie podciśnienia jest dopuszczalna? Może jest jakaś inna przyczyna przybywania oleju? Trochę trudno mi uwierzyć, że mam takiego pecha, że kupiłem drugi nieszczelny nieszczelny kranik. Pomocy koledzy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz kranika może też być problem z pływakami, dziurawe i zatopione i nie zamykają zaworków iglicowych lub same zaworki uszkodzone. Nie jeździj na rozrzedzonym paliwem oleju.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie!
Mój problem dotyczy xj600 z 2002 r. Po zakupie wymieniłem olej i po przejechaniu ok 150km zauważyłem, że stan oleju się podniósł. Gdzieś w czeluściach internetu znalazłem informację, że to może być wina paliwa w wężyku podciśnienia kranika. Wobec tego, założyłem przezroczysty wężyk i zobaczyłem, że podczas pracy silnika widoczna jest mgła z paliwa. Zamówiłem zestaw naprawczy i po jego wymianie w wężyku było jeszcze więcej paliwa niż przed wymianą membrany kranika. Zdecydowałem się na wymianę kranika na używany. Wymieniłem ponownie olej, kranik, ale w wężyku podciśnienia znów widać mgłę paliwową. Załamałem ręce... 
Czy jest możliwość, że benzyna w oleju to nie jest wina kranika, a ta niewielka ilość paliwa w przewodzie podciśnienia jest dopuszczalna? Może jest jakaś inna przyczyna przybywania oleju? Trochę trudno mi uwierzyć, że mam takiego pecha, że kupiłem drugi nieszczelny nieszczelny kranik. Pomocy koledzy :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydzielam i oczyszczam temat z pierdół OT bo to mechanika...następnym razem rozdam niespodzianki.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...