kiler Opublikowano 2 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2019 (edytowane) Pacjent to aprilka rs 125 z roku 2000 albo 2001 Był tam zatarty tłok , stary cylinder . Dostała nowy tłok , nowy cylinder i pojawił się problem . Strasznie muli , przerywa w okolicach 5-7 tys obrotów (przed wymianą cylinder + tłok tego nie było ) Na wolnych chodzi dobrze Do ok 5 tys obrotów jakoś tam jedzie (nie mam porównania do innej 125 ) ale od około 5 tys obrotów przerywa jakby mu paliwa brakowało po przekroczeniu około 7 tys obrotów idzie nawet dobrze i bez problemów dokręca się do max obrotów odblokowana jest wg opisu z tej strony http://www.apriliars125.fora.pl/serwis,8/odblokowanie-aprilii-rs-125-opis-zdjecia,4719.html Od czego zacząć szukanie ?? po dokładnym obejrzeniu gaźnika widać tam dwa takie malutkie króćce jakby podciśnieniowe . do czego one służą ?? czy nie powinny być zaślepione ?? Edytowane 2 Czerwca 2019 przez kiler Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 24 Czerwca 2019 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2019 Sprawdz zawór membranowy. Nastepnie oglądnij dokładnie połączenia i łączenia czy nie łapie gdzie lewego powietrza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.