cypek zg Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Witam, mam wycieki z węży doprowadzających olej do chłodnicy oleju w Electra Glide Twin Cam 88. Zna ktoś parametry tych węży żeby kupić sobie nowe tj. średnica wewnętrzna, zewnętrzna węży (pewnie będzie w calach) itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Witam, mam wycieki z węży doprowadzających olej do chłodnicy oleju w Electra Glide Twin Cam 88. Zna ktoś parametry tych węży żeby kupić sobie nowe tj. średnica wewnętrzna, zewnętrzna węży (pewnie będzie w calach) itp. To nie jest fabrycznie montowana chłodnica, wiec może najpierw napisz co to jest za ustrojstwo.Wtedy będzie wiadomo jak jest podłaczona i czy na pewno dobrze jest to zrobione.A potem dopiero dalej... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek zg Opublikowano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Nie mam pojęcia jaki to typ czy model chłodnicy. Ot została kiedyś zamontowana w Stanach i jak kupiłem Elke w Polsce to już była. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 (edytowane) Najpopularniejsze to harleyowska akcesoryjna albo Jagg.Jak akcesoryjna HD to koniecznie sprawdz termostat. Bardzo czesto sie w nich pierdoli, a jest niewymienny, wiec może Ci olej w naszym klimacie przechładzac.W takim przypadku zawór reczny bys musial montowac lub kondonik sobie zalożyć na nia.W Jaggu termostat jest wymienny, wiec luz, jeśli go w ogóle masz... bo sa tez bez termostatu. Standardowo montowane są przewody 3/8'. Te w stalowym oplocie sobie daruj, są niebezpieczne dla silnika, a nawet czasem i dla motocykla.Najlepsze sa w oplocie nylonowym, bo sa odporniejsze na przetarcia, a jak wiadomo silnik w Elce się "rucha", wiec nie trudno i o tarcie.Niektóre przewody olejowe sa formowane na goraco ciasnymi łukami, wtedy jak wymieniasz na zwykłe to musisz pilnować, aby Ci się którys z przewodów nie załamał i do tego nie obcierał.Troche uwagi i troski z tym wszystkim jest bardzo wskazane.Miłej zabawy. ;) Edytowane 10 Marca 2019 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 10 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2019 Tu http://malyhd.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=ch%C5%82odnica+oleju masz parę drobiazgów odnośnie chłodnicy, może coś znajdziesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 17 Marca 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2019 Zwróć uwagę jeszcze na jedną bardzo ważną cechę tych węży - odporność na temperaturę. Bardzo ciężko jest dostać węże, które wytrzymują temperaturę większą niż 100 stopni (bynajmniej mnie się to nie udało).W 103 cu.in. normalna temperatura oleju to 110 stopni.W 88 cu.in. olej nie grzeje się aż tak bardzo, ale zdarzyło mi się go zagrzać do prawie 120 stopni.Lepiej żeby węże wytrzymały taką temperaturę, a w sumie dobrze mieć pewien "zapas".Więc ideałem byłaby odporność na 130 - 150 stopni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.