V12 Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 (edytowane) Witam Problem wystapił po tym jak przycioł sie gaźnik , paliwo poszło wydechem Po ogarnieciu pływaka i wymianie oleju odpalił normalnie podczas jazdy testowej starcił moc chwilowo pracował na jeden cylinder .ale tylko na wolnych obrotach kazde dodanie gazu i zgonSprawdzone wszystko , kompresja , zawory ustawione , znak na kole magnesowym , oporność implsatora , opornośc cewek fajek i kabli , podmienione świece . Drugi raz wyjete gaźniki , podmienione świece Na tą chwile czasem zapali na jeden cylinder pochodzi chwile i zgaśnie max co sie wkręci to ze 4 tys obr Na plaka też nie chce ale nie jestem pewniem czy benzyniak na plaku będzie pracował Przychodzi mi na myśl tylko moduł zapłonowy ale iskra jest bardzo ładna na obu cylindrach Czy mozliwe że padł moduł ale istra jest podczas kręcenia rozrusznikiem ?? W instalacji sa dwa mostki diodowe i test miernikiem wychodzi pozytywnie , gdzies jest podobno jakis rezystor przez który idzie zasilanie modułu ale nie wiem gdzie on jest ( czy w ogóle jest?? ) i jakie powinien mieć parametry Dzieki za wskazówki Edytowane 13 Lutego 2019 przez V12 Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 A tak prozaicznie zacząć od czujnika kosy i klamki sprzęgła? Bo może masz kumulację. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 13 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 A gdyby były uszkodzone to by nie było iskry w ogóle , nie pamiętam dokładnie ale na stopce moto gaśnie po wrzuceniu biegu ( czujnik luzu ) Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 13 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 13 Lutego 2019 Na kosie i neutralu odpalisz i tutaj dwie opcje:jak masz wciśniętą klamkę gdy motong na biegu jak na luzie to bez klamkiJak Ci gaśnie po wrzuceniu biegu to albo nie masz przy klamce włącznika albo walnięty.Chyba tak to wygląda i nic nie pomerdałem.Na plaka benzyniak doskonale pali...tylko nie na waniliowy. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Czujniki działą ok Na plaku niechce palić mimo że iskra jest w sumie raz zapalił na moze 40 sek i koniec.Czasami kicha w gaźnik jak by zapłon był nie w tym punkcie albo losowo , znak T na kole zamachowym pokrywa sie kiedy lewy cylinder jest w GMPMiernik podczas krecenia rozrusznikiem ładnie wykrywa prąd z impulsatora Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 14 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Szukaj modułu do podstawienia. Kilka akcji na forum było (u mnie w GPZecie też) że przy 4 tysiach dławił się i dopiero jak kichnął to przebijał się na wyższe obroty. Winne były zimne luty w module. Czasami wystarczy prze-lutować z topnikiem na nowo a czasem albo wymienić tranzystor (y) na wyjściu albo drugi moduł.To sugestia gdzie moze jeszcze byc pies pogrzebany. Iskra może Ci umierać w cylindrze. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
V12 Opublikowano 14 Lutego 2019 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2019 Tak zrobie , wiem że sprężanie potrafi gasić iskrę . ten moduł jest zalany i nie rozbieralny do tego luty sa też po stronie plastiku . pewnie tez sa tez element SMD Cytuj RG 80>>GPZ 500>>CBR 600 F3>>CBR 900RR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.