Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Proszę o poradę bo poczytałem trochę w necie i mam mętlik w głowie.

Mianowicie

Chciałem sprawdzić swoje gaźniki przed sezonem tzn przeczyścić i zrobić synchro bo odkąd kupiłem nie były robione a poprzedni właściciel nie specjalnie dbał o moto. Objaw jaki mnie niepokoi to strzelanie z wydechu przy hamowaniu silnikiem i mały problem z paleniem na zimnym tzn. muszę odkręcić manetę żeby motor zaskoczył. Bez tego musi troche pokręcić.

Mam wrażenie że trzeba przejrzeć te gaźniki. Jakie jest wasze zdanie.

Chciałbym spróbować rozebrać sam i przeczyścić, jest sporo instrukcji na necie. Podpowiedźcie tylko na co szczególnie zwrócić uwagę.

 

Do tego zauważyłem że na dopływie paliwa pod bakiem ktoś założył dodatkowy plastikowy filterek paliwa. Myślę że jest on zbędny raczej i tylko osłabia dopływ paliwa? Czy myślicie że trzeba go usunąć?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zanim go usuniesz radze sprawdzic filtr paliwa kranika wmontowanego w bak. Jesli jest uszkodzony to masz powod dla ktorego go zalozono.

Strzelanie przy zejsciu z obrotow to nie sprawa gaznikow tylko nieszczelnosci wydechow, najczesciej wypalenie / zuzycie uszczelek rur wydechowych w glowicach, rzadziej luz na laczeniu rur z tlumikami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...