Skocz do zawartości

Kx250 2t zalewa świece


Mariosssss404
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Sama śruba od regulacji cudów nie zdziałasz,jest jeszcze poziom paliwa,iglica,dysza itd.Oleju w skrzyni nie ubywa?Nie kopci bardziej niż normalnie?Może padł uszczelniacz na wale od strony sprzęgła.

Poziom paliwa wyregulowałem,olej pewnie coś bieże ale bardzo mało ,w sumie od wymiany oleju wyjeździłem z 10 baków i niedolewałem jeszcze nic.Motorek kopci na siwo ale tylko na zimnym po nagrzaniu ociupine dymi jak to 2t

 

Iglice dałem na sam dół,a dysza wysokich?właśnie jaki sposób na sprawdzenie czy nie za duża dysza i iglica?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twierdzisz, że dużo osób w KX250 miało problem z dozownikiem oleju i go odłączali? ;)

Może nie w kx ale ogólnie w crossach dozownik jest nie potrzebny według mnie, czasem są wadliwe a czasem nie, ale wiadomo niech każdy robi jak chce

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Yamaha dt, kawasaki kmx, derbi senda supermoto/enduro

 

Qpa próbuje podpowiedzieć że DT, KMX to dwusuwowe enduro. Crossy takie jak KX nie mają dozowników. Poczytaj czym się różni enduro od cross ;)

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj odpaliłem moto poszedłem się ubrać gdy wróciłem dodałem ociupinke gazu motorek sie sdusił i zgasł ,odkręcam świece no i smoła wkręciłem inną zapalił od kopa.panowie czy 1 do 5 to zabogato? Moze to olej nie przepalony?

Rozumiem że motocykl pracował dłuższą chwile na jałowych obrotach. To czy wtedy osmolenie świecy to będzie coś dziwnego ? W 2t nie trzeba dobrze przegonić i zagrzać silnika żeby mieć prawdziwy obraz świecy ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kx 250 2t 98r. Nie ma dozownika ,a sprzeczkami tutaj nie pomożecie koledzy

 

To nie sprzeczki tylko z taką wiedzą nie ogarniesz tego przez internet, tym bardziej jak wkładają Ci dozownik do KXa, albo kręcisz "śrubą od składu mieszanki" ;) Proponuję poszukać kogoś ogarniętego w okolicy kto na żywo oglądnie. My tutaj nie powiemy więcej niż do tej pory w podobnych tematach.

 

Może to kwestia regulacji (bo to że regulowałeś to jedno, ale czy dobrze to zrobiłeś?), albo setka innych rzeczy. Wpisz w google "morka świeca 2t" i ciesz się dziesiątkami wątków w których możesz szukać. Nie odkryjemy na nowo koła. Ta czy siak, powodzenia, daj znać jak znajdziesz usterkę i napisz co to było, może się komuś przyda :)

 

Rozumiem że motocykl pracował dłuższą chwile na jałowych obrotach. To czy wtedy osmolenie świecy to będzie coś dziwnego ? W 2t nie trzeba dobrze przegonić i zagrzać silnika żeby mieć prawdziwy obraz świecy ?

 

No właśnie... Nie chciałem tego poruszać ale KX 250 to na prawdę zapierdalacz. Zobacz na youtubie jak można takim sprzętem jeździć. On kocha odwijanie do odcinki :D może po prostu za mało go ciśniesz?

 

Dlatego do rekraacyjnej jazdy "po lesie" zawsze doradzam enduro a nie wyczynowego crossa 2t.

 

Garnij się tak jakten koleś na 125(!):

 

 

Albo chociaż tak:

 

 

i wtedy zobacz na świecę :P

Edytowane przez 4jku

Heartstone. Link do założenia konta z nagrodą za aktywację :)

 

https://battle.net/recruit/SGD6NTGVLV?blzcmp=raf-hs&s=HS&m=pc

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...