Skocz do zawartości

TC 96 wymiana napinaczy lancuszkow rozrzadu.


Rekomendowane odpowiedzi

witam szanowne grono.

jak pisalem w innym temacie o mojej awarii rozrzadu. nasunelo mi sie pytanie jak wymieniec napinacz lancuszka walkow rozrzadu ?? poniewaz do tej czynnosci trzeba wyjac walki rozrzadu, napinacz jest niedostepny w inny sposob..znam dwa sposoby 1 sposob to rozpinamy gore i wyjmujemy popychacze. 2 sposob to scinamy popychacze i wstawiamy regulowane nie ruszajac gory. . czy np. mozna podniesc oslony popychaczy i w jakis sposob zablokowac liftery by nie opadly na dol???

ktos jest moze zdolny by odpowiedziec na to pytanie??

 

pzdr :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innego sposobu niż te które podałeś.

Opcja nr2 zaoszczędzi Ci sporo czasu choć będziesz musiał wydać pieniądze na nowe popychacze i osłony.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma innego sposobu niż te które podałeś.

Opcja nr2 zaoszczędzi Ci sporo czasu choć będziesz musiał wydać pieniądze na nowe popychacze i osłony.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

tak myslalem. hm. czyli te regulowane . jak one sie nazywaja ? pewnie jest to komplet razem zoslonami popychaczy..

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po angielsku adjustable pushrods.

Niektóre są w komplecie z osłonami a niektóre nie.

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

dzieki.. mam jeszcze jedno pytanie w moim fat bobie zacina sie blokada kierownicy chce wymienic . jak wyjac stara ??? kluczyki sa ....

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Osłony "puszrodów" tez trzeba wymienić??

Hm... Cóz za rozrzutnośc... :cool:

oslony jak mi wiadomo oryginalne sa za dlugie .poniewaz sruby reg .popychaczy sa wysoko umieszczone. ???? jesli mozna zachowac stare to czemu nie?? ale czy da sie .. jak sie orientowalem to wydatek rzedu 200 dolarow. za komplet..

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W komplecie który ja miałem zostawił się tylko fabryczne rurki aluminiowe.

Chromowane elementy były nowe.

Jak znajdę gdzie kupowałem to prześle link.

Nie były takie drogie

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113255485489

Ten komplet pasował by do twojego silnika

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W komplecie który ja miałem zostawił się tylko fabryczne rurki aluminiowe.

Chromowane elementy były nowe.

Jak znajdę gdzie kupowałem to prześle link.

Nie były takie drogie

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113255485489

Ten komplet pasował by do twojego silnika

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

witam. dzieki za info... :) . poniewaz to pierwszy raz bede to robil czy bys nie podzielil swym doswiadczeniem??

pzdr

Edytowane przez marek hd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to tylko raz u siebie.

Nie było skomplikowane.

Jak będziesz miał pytania to pisz na priv

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

Na YouTube jest facet co remontuje silnik i skrzynię w elektrze w czasie rzeczywistym.

Co prawda to robi silnik 88" ale da Ci jakieś rozeznanie.

Jego nick to pick666

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm...

Montaż bez cięcia lasek popychaczy nie jest wcale tak bardzo czasochłonny. Nie musisz przecież zdejmować głowic, lecz tylko dekle.

Plusem takiego rozwiązania będzie brak niewiadomej jakości i pochodzenia części w silniku i parę groszy w kieszeni.

 

Co do pomocy w pracach - polecam zakup książki serwisowej Clymer - napisana bardzo prosto i niemal każda czynność pokazana jest na zdjęciu.

Poza tym zawiera dane jak np. momenty dokręcenia śrub, czy - co przyda się w Twoim przypadku - sposób centrowania pompy olejowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem to tylko raz u siebie.

Nie było skomplikowane.

Jak będziesz miał pytania to pisz na priv

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

 

Na YouTube jest facet co remontuje silnik i skrzynię w elektrze w czasie rzeczywistym.

Co prawda to robi silnik 88" ale da Ci jakieś rozeznanie.

Jego nick to pick666

 

Sent from my SM-G900F using Tapatalk

ok.dziekx..

 

Hmm...

Montaż bez cięcia lasek popychaczy nie jest wcale tak bardzo czasochłonny. Nie musisz przecież zdejmować głowic, lecz tylko dekle.

Plusem takiego rozwiązania będzie brak niewiadomej jakości i pochodzenia części w silniku i parę groszy w kieszeni.

 

Co do pomocy w pracach - polecam zakup książki serwisowej Clymer - napisana bardzo prosto i niemal każda czynność pokazana jest na zdjęciu.

Poza tym zawiera dane jak np. momenty dokręcenia śrub, czy - co przyda się w Twoim przypadku - sposób centrowania pompy olejowej.

witam. czesc jakby prac znam. o co chodzi zcentrowaniem pompy olejowej??

pzdr

Edytowane przez marek hd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...