marek hd Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 witam szanowne grono.jak pisalem w innym temacie o mojej awarii rozrzadu. nasunelo mi sie pytanie jak wymieniec napinacz lancuszka walkow rozrzadu ?? poniewaz do tej czynnosci trzeba wyjac walki rozrzadu, napinacz jest niedostepny w inny sposob..znam dwa sposoby 1 sposob to rozpinamy gore i wyjmujemy popychacze. 2 sposob to scinamy popychacze i wstawiamy regulowane nie ruszajac gory. . czy np. mozna podniesc oslony popychaczy i w jakis sposob zablokowac liftery by nie opadly na dol???ktos jest moze zdolny by odpowiedziec na to pytanie?? pzdr :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 18 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2018 Nie ma innego sposobu niż te które podałeś. Opcja nr2 zaoszczędzi Ci sporo czasu choć będziesz musiał wydać pieniądze na nowe popychacze i osłony. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Nie ma innego sposobu niż te które podałeś.Opcja nr2 zaoszczędzi Ci sporo czasu choć będziesz musiał wydać pieniądze na nowe popychacze i osłony. Sent from my SM-G900F using Tapatalktak myslalem. hm. czyli te regulowane . jak one sie nazywaja ? pewnie jest to komplet razem zoslonami popychaczy..pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Po angielsku adjustable pushrods. Niektóre są w komplecie z osłonami a niektóre nie. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Po angielsku adjustable pushrods.Niektóre są w komplecie z osłonami a niektóre nie. Sent from my SM-G900F using Tapatalkdzieki.. mam jeszcze jedno pytanie w moim fat bobie zacina sie blokada kierownicy chce wymienic . jak wyjac stara ??? kluczyki sa ....pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Może spróbuj najpierw psiknąć do środka wd40.Może się rozruszać. Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 (edytowane) Osłony "puszrodów" tez trzeba wymienić??Hm... Cóz za rozrzutnośc... :cool: Edytowane 19 Października 2018 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 19 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 Osłony "puszrodów" tez trzeba wymienić??Hm... Cóz za rozrzutnośc... :cool:oslony jak mi wiadomo oryginalne sa za dlugie .poniewaz sruby reg .popychaczy sa wysoko umieszczone. ???? jesli mozna zachowac stare to czemu nie?? ale czy da sie .. jak sie orientowalem to wydatek rzedu 200 dolarow. za komplet..pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 19 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2018 W komplecie który ja miałem zostawił się tylko fabryczne rurki aluminiowe. Chromowane elementy były nowe.Jak znajdę gdzie kupowałem to prześle link.Nie były takie drogie Sent from my SM-G900F using Tapatalk https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113255485489Ten komplet pasował by do twojego silnika Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) W komplecie który ja miałem zostawił się tylko fabryczne rurki aluminiowe.Chromowane elementy były nowe.Jak znajdę gdzie kupowałem to prześle link.Nie były takie drogie Sent from my SM-G900F using Tapatalk https://rover.ebay.com/rover/0/0/0?mpre=https%3A%2F%2Fwww.ebay.com%2Fulk%2Fitm%2F113255485489Ten komplet pasował by do twojego silnika Sent from my SM-G900F using Tapatalkwitam. dzieki za info... :) . poniewaz to pierwszy raz bede to robil czy bys nie podzielil swym doswiadczeniem??pzdr Edytowane 20 Października 2018 przez marek hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Robiłem to tylko raz u siebie. Nie było skomplikowane. Jak będziesz miał pytania to pisz na priv Sent from my SM-G900F using Tapatalk Na YouTube jest facet co remontuje silnik i skrzynię w elektrze w czasie rzeczywistym. Co prawda to robi silnik 88" ale da Ci jakieś rozeznanie. Jego nick to pick666 Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 20 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 Hmm...Montaż bez cięcia lasek popychaczy nie jest wcale tak bardzo czasochłonny. Nie musisz przecież zdejmować głowic, lecz tylko dekle.Plusem takiego rozwiązania będzie brak niewiadomej jakości i pochodzenia części w silniku i parę groszy w kieszeni. Co do pomocy w pracach - polecam zakup książki serwisowej Clymer - napisana bardzo prosto i niemal każda czynność pokazana jest na zdjęciu.Poza tym zawiera dane jak np. momenty dokręcenia śrub, czy - co przyda się w Twoim przypadku - sposób centrowania pompy olejowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 20 Października 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Października 2018 (edytowane) Robiłem to tylko raz u siebie.Nie było skomplikowane.Jak będziesz miał pytania to pisz na priv Sent from my SM-G900F using Tapatalk Na YouTube jest facet co remontuje silnik i skrzynię w elektrze w czasie rzeczywistym.Co prawda to robi silnik 88" ale da Ci jakieś rozeznanie.Jego nick to pick666 Sent from my SM-G900F using Tapatalkok.dziekx.. Hmm...Montaż bez cięcia lasek popychaczy nie jest wcale tak bardzo czasochłonny. Nie musisz przecież zdejmować głowic, lecz tylko dekle.Plusem takiego rozwiązania będzie brak niewiadomej jakości i pochodzenia części w silniku i parę groszy w kieszeni. Co do pomocy w pracach - polecam zakup książki serwisowej Clymer - napisana bardzo prosto i niemal każda czynność pokazana jest na zdjęciu.Poza tym zawiera dane jak np. momenty dokręcenia śrub, czy - co przyda się w Twoim przypadku - sposób centrowania pompy olejowej.witam. czesc jakby prac znam. o co chodzi zcentrowaniem pompy olejowej??pzdr Edytowane 20 Października 2018 przez marek hd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pyzdra1 Opublikowano 21 Października 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2018 Od 5:47 Sent from my SM-G900F using Tapatalk Cytuj :crossy:https://www.bikepics.com/pictures/2720853/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.