Heimdall Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Witam. Wczoraj zdjąłem rurę wydechową i tłumik w celu oczyszczenia jej z rdzy i ponownego pomalowania. Po założeniu z użyciem pasty uszczelniającej do wydechów podczas pracy silnika pojawiło się dość głośne syczenie. Nie jestem w stanie wyczuć żadnych nieszczelności pomiędzy rurą a silnikiem objawiających się uciekaniem gazów. Trudno jest mi również jednoznacznie zlokalizować źródło dzwięku. Czy powinienem jeszcze raz zamontować wydech używając większej ilości pasty uszczelniającej, czy potencjalnie przyczyną może być coś innego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qadrat Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 A tam nie powinna iść specjalna uszczelka do wydechu? Ona przeważnie jest typowa jednorazówka bo po jakimś czasie się kruszy, jest dobrze dopóki nie ruszasz tłumika a jak zdejmiesz to uszczelka się rozleci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Heimdall Opublikowano 3 Sierpnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2018 No właśnie śladu po żadnej uszczelce nie ma. Wydawało mi się, że są resztki pasty, ale nic co bym mógł ewidentnie wygrzebać jako resztki uszczelki. Na stronie z częściami jednak podają uszczelkę kolanka rury wydechowej: https://motor-x.pl/uszczelka-kolanka-rury-wydechowej-j123-2,p.html Przy silniku wygląda to tak, jakby rura wchodziła na małą wypustkę ze strony silnika. Może ktoś ma doświadczenie w tej kwestii. Najwyżej zamówię w przyszłym tygodniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.