kacper.. Posted August 1, 2018 Share Posted August 1, 2018 Witam, chciałbym zrobić buggy'ego lecz nie wiem jakie podzespoły nadałby się najlepiej do tego pojazdu. Czy lepiej podzespoły z motocykla czy też samochodu, z którego najlepiej? Jestem zielony w tych sprawach więc żeby te bebechy były proste i w miarę niezawodne. Mój budżet jet ograniczony do około 5 tys. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...