szalek2112 Opublikowano 28 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2018 Witam,Posiadam LC4 640 z 2001 roku, w motocyklu zrobiony był remont silnika. Niestety po podłączeniu wszystkiego, moto straciło iskrę . Sprawdziłem wszystkie połączenia wraz z przejściami na wiązce, wszystko jest ok. Motocykl przed remontem normalnie odpalał. Jestem słaby w elektryce stąd moje pytanie, czy ktoś miał podobny problem i udało mu się go rozwiązać. Proszę o pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocdi Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 ... zaproś kogoś kto lubi popatrzeć na elektrykę prawdpodobnie przyczyna usterki jest prozaiczna -- oczywiście jeśli nie Masz doświadczenia z elektryką nawet tą podstawową szkoda czasu i możesz coś uszkodzić Cytuj http://www.motocdi.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 Ściągnij sobie oficjalnego manuala i tam masz rozdział problemy elektryczne i ich rozwiązywanie, jest opisane krok po kroku co i jak sprawdzić i pomierzyć. Najczęstsze przyczyny braku iskry to- zła przerwa między magnetem a impulsatorem, ja u siebie rozwiercałem podporę impulsatora, żeby były większe fasolki, bo na oryginalnych otworach nie mieściło się w wymiarze i moto nie paliło- padnięty impulsator (instrukcja podaje jaką ma mieć oporność, jeżeli znacząco odbiega = śmietnik)-padnięte uzwojenie - wszystko przemierzysz miernikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motocdi Opublikowano 18 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2019 jeśli do remontu motocykl pacował raczej elementy powinny być sprawne ,,, kwestia poskładania ---nie ma ręki do elektryki myślisz ,że manual dział elektryczny jest w stanie ogarnąć ? Cytuj http://www.motocdi.com/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
keczup7 Opublikowano 16 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2019 (edytowane) Sprawdź dobrze wszystkie masy, nie ma innej opcji. Albo wyciągając silnik uszkodziłeś jakiś kabel, albo uwaliłeś masę. KTM ma kable z drewna i jeżeli motocykl jeździł w terenie to lubią po prostu się kruszyć. Edytowane 16 Lutego 2019 przez keczup7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.