Skocz do zawartości

motocdi

Forumowicze
  • Postów

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O motocdi

  • Urodziny 08/17/1966

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lubię
    technika sport geopolityka historia
  • Skąd
    Wrocław

Osobiste

  • Motocykl
    ktm
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.motocdi.com

Ostatnie wizyty

674 wyświetleń profilu

Osiągnięcia motocdi

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. Witam mam zapłon TM 13-02 to zupełnie inna konstrukcja jak w lc4 sam motocykl wyglada dokładnie jak ktm lc4 ma inny zapłon i kosmetyczne zmiany ma ktoś porównanie bo niby rxc ma 55 koni z tego co widzę w tabelce z danymi ---
  2. to jest moduł samochodowy ... pracuje przy napięciu 12v z przerywaczem mechanicznym .... to nie nadaje się zbytnio /// tm 14-04 był tam oryginalnie 4 przewody wychodzą z niego czarny-zielony-czerwony i pomarańczowy
  3. Witam ---Masz 2 podstawowe elementy odpowiadające za zapłon stator i CDI ... bierzesz opalarkę lub suszarkę do włosów nagrzewasz cdi i test odpalania jeśli odpali studzisz moto i grzejesz stator ... w końcu trafisz na element który po podgrzaniu ma wpływ na zapłon....
  4. na pierwsze moto zawsze 2t lekki prosty tani remont ... !!!! żyje krótko ale jak żyje -- mają wagę po niej 100 kg ... moc po wyżej 40 Ps :) i sam nie kupuj zawsze zabieraj kogoś kto objedzie sprzęt jak ważysz po wyżej 110 kg to pomyśl o 250 2t na pierwszy motor -- po za tym ważny jest stan motocykla a nie model - nie kupujesz nowego
  5. Dzięki klika dni analizowałem porównałem pomogła fota jaką zamieściłeś -- KTM lc4- po 1993r--- husąvarna te 610 do 1990--- albo Huzaberg w podobnym roczniku nie upieram się na żadnym po prostu szukam okazyjnego zakupu --- KTM i Husaaberga znam nie znałem zupełnie Husqvarny --- brałem pod uwagę też kiedyś japońskie ale ramy są małe --- jak 1 000 km rocznie zrobię to będzie dobrze :) przewóz po drogach długie odcinki na busie więc opony kostka na motocyklu
  6. Witam ... motocykl używam do dłuższych kilkudniowych wycieczek raczej trudny teren ,,, mam suzuki DR-BIG zmieniłem silnik ostatnio dla mnie motocykl ok duży wygodny bardzo trwały silnik ale stary i słaby przedni hamulec chciałem zmienić na coś lepszego ...lżejszego muślę Husqvarna 610 rocznik koło 2000 Husaberg podobne roczniki ...KTM LC4 620 zbytnio trzęsie akurat mam z nim doświadczenie ... generalnie pytanie o Husvarnę i Husaberga trwałość bo wiadomo parametrami Husaberg w terenie lepszy --- interesuje mnie mechanicznie elektryka nie ma problemów może być awaryjna -ogarnę:) co sądzicie o husqvarnie 610 wiadomo silnik z pompą olejową jako motocykl w teren bezdroża z plecakiem ---awaryjność ? w relacji od Husaberga w podobnym roczniku około 2000
  7. jeśli do remontu motocykl pacował raczej elementy powinny być sprawne ,,, kwestia poskładania ---nie ma ręki do elektryki myślisz ,że manual dział elektryczny jest w stanie ogarnąć ?
  8. ... zaproś kogoś kto lubi popatrzeć na elektrykę prawdpodobnie przyczyna usterki jest prozaiczna -- oczywiście jeśli nie Masz doświadczenia z elektryką nawet tą podstawową szkoda czasu i możesz coś uszkodzić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...