Korba Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 Szukam wszelkich informacji, opisów, linków, schematów, serwisówek do BMW R80 z 88 roku. Jak tylko pozbędę się rusa, co mam nadzieję nastapi niebawem, kupuje takowy sprzęcior, a w sumie niewiele o nim wiem, poza ogólnikami. Jeśli ktos cos ma, cos wie- będę wdzięczny. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
galar Opublikowano 19 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2004 CzeWreszcie podjąłeś męską decyzję po długich namysłach "sprzedać rusa? nie sprzedać?"Idziesz w ślad Macbrusa?Mó dnieperek ma chyba umnie dożywocie Yamaha też.Kurdę co ja gadam zaraz będę miał w domu muzeum.Paweł powodzenianara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Właśnie tak postanowiłem. Beemka obcykana już na mnie czeka. Z powodów finansowych, nie mogę mieć dwóch motocykli naraz. Muszę się pozbyc Dniepra, bo nie będzie czekać w nieskończoność. Może masz kogoś zainteresowanego, sam wiesz, że mój Dnieper jest w porządku. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 20 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 po ruskach jakoś tak fajnie pasują człowiekowi Beemki. Też to przerabiałem; z R 80 można łatwo zrobić R 100, wystarczy tylko zmienić tłoki i cylindry. Napisz coś więcej o tym sprzęcie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 20 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Września 2004 Własnie tak jakoś chce pozostać wierny boxerowi. Beemka która mam zamiar nabyć przyjechała z Belgii, zrobiono jaw 88ym roku, przejechała 71 tys, co na beemke nie jest chyba niczym strasznym, i miała lekkie puknięcie przodem. Była wersją RT,ale że owiewka i jeden kufer sie rozpadły stanie się teraz wersją classic, czyli golas. Do zrobienia ma lakier, bo zbrzydł mocno przez 16 lat, i kosmetykę. Głównie plastiki z przodu, bo to co sie trzymało owiewki, zegary, stacyjka, wisza w powietrzu na kablach i linkach. Silnik żyleta, cichutki, suchutki, pali na dotyk (dla mie dziwne jest to, że nie ma kopajki ;) Przyzwyczajenie z rusa ) jeździłem nią, w porównaniu z Dnieprasem rakieta. Zawieszenie nie nosi sladów zużycia, czy uszkodzeń, podejrzewam lekkie skrzywienie lag, bo cos wolno odbija przód. Ale takie rzeczy się prostuje. Zero rdzy na ramie czy blachach, wydechy jak nówki. Ktos w tej Belgii sprawił jej niedawno nowe gumy, baterię i tarcze hamulcowe. Sprowadzony legalnie, na firme, wszelkie kwity i faktury, cena barrrdzo atrakcyjna. Głupio by było żeby przeszła koło nosa. Dlatego szukam informacj o jej podobnych, bo nawet nie wiem ile, jakiego i gdzie lac oleju. Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 No jak już bedziesz miał ta beme to ci podrzuce niemiecka serwisówke do niej :)Tam jest wszystko pieknie opisane ;) Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korba Opublikowano 21 Września 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 To juz zacznij ja tłumaczyc dla mnie, bo po niemiecku nic nie kumam :lol: Cytuj Gryf MC Poland Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macbrus Opublikowano 21 Września 2004 Udostępnij Opublikowano 21 Września 2004 Nie obawiaj sie jest duzo obrazków :smile2: Cytuj Macbrus Shl M17 Gazela, Junak B20, WSK M21 S1 Sport, WSK M06B3, BMW R1200GS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.