moto psoto Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Dzień dobry Mam delikatny wyciek z kranika paliwa w Hondzie CB500 S z 1998 roku.Rozbierałem już niedawno i zauważyłem, że w środku ktoś wcześniej musiał grzebać. Wg schematu brakuje plastikowej rurki z siatką, która jest jednocześnie filtrem paliwa. Na dole tej rurki powinien być oring, który uszczelnia miejsce gdzie króciec ze zbiornika wchodzi w kranik. U mnie nie ma ani tej rurki z filtrem ani wspomnianego oringu. Zamiast tego ktoś zastosował uszczelkę miedzianą, która zaczęła puszczać.Rurka z filtrem i oringiem kosztuje 100-200 zł. Cały nowy kranik trochę więcej. Być może dałoby się zastosować zestaw od Hondy Shadow (widziałem za 90 zł) ale nie wiem czy będzie pasował.Pytanie: czy jest sens to kupować? Czy dać nową uszczelkę miedzianą a filtr założyć przepływowy gdzieś na przewodzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
moto psoto Opublikowano 1 Lipca 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 (edytowane) Dzień dobry Mam delikatny wyciek z kranika paliwa w Hondzie CB500 S z 1998 roku.Rozbierałem już niedawno i zauważyłem, że w środku ktoś wcześniej musiał grzebać. Wg schematu brakuje plastikowej rurki z siatką, która jest jednocześnie filtrem paliwa. Na dole tej rurki powinien być oring, który uszczelnia miejsce gdzie króciec ze zbiornika wchodzi w kranik. U mnie nie ma ani tej rurki z filtrem ani wspomnianego oringu. Zamiast tego ktoś zastosował uszczelkę miedzianą, która zaczęła puszczać.Rurka z filtrem i oringiem kosztuje 100-200 zł. Cały nowy kranik trochę więcej. Być może dałoby się zastosować zestaw od Hondy Shadow (widziałem za 90 zł) ale nie wiem czy będzie pasował.Pytanie: czy jest sens to kupować? Czy dać nową uszczelkę miedzianą a filtr założyć przepływowy gdzieś na przewodzie? Edytowane 1 Lipca 2018 przez moto psoto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ded Opublikowano 1 Lipca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2018 Przerabiałem temat w GS550 i skończyło się na zakupie nowego kranika. Tam akurat był podciśnieniowy i wszystkie próby "ulepienia go" kończyły się zmniejszeniem przepływu, co za tym idzie silnikowi brakowało paliwa pod obciążeniem. Jeśli więc nie masz możliwości przywrócenia tego do fabrycznego stanu to kup nowy. Testowałem też patent z dodatkowym filterkiem za kranikiem- taki przepływowy z dwoma króćcami. Wychodziła podobna lipa- wyraźnie brakowało mu mocy pod obciążeniem. Także kupuj czym prędzej, bo paliwo kapiące na silnik to gotowa katastrofa. Puki co cały syf z paliwa idzie do gaźników, a to im też nie pomaga. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.