slavius Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Odświeżę temat gdyż mam ten sam kłopot z nowo nabytą rebelką, i zapytam: czy ktoś znalazł jakąś skuteczną receptę? Z papierów wynika ze mam nieblokowaną , moduł bez blokady. Zaworki ustawione, gaźnik też . Filtry ogarnięte. Leci 90 przy sprzyjających warunkach i powymianie zębatki na 14z. Myślę nad podniesieniem iglicy ale obawiam sie czy to nie zmieni charakterystyki całego gaźnika... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Jakie ma obroty silnika po wymianie zębatki przy tej prędkości 90km/h? Myślę że śmiało możesz podnieść iglice o 0,5 do 1mm. Jeśli nie będzie poprawy to po prostu przywrócisz poprzednie ustawienie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavius Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Nie mam obrotomierza ale na słuch nie wyłapałem różnicy, wydaje się bez zmian. A nie ma ryzyka ze po podniesieniu iglicy bedzie sie zalewał paliwem? Tak czy siak spróbuję bo za bardzo mnie korci a ludzi szukających odpowiedzi jest wielu ale potem nikt już nie dzieli się efektami swoich prób 🙂 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 No jest takie ryzyko. Może zalewać się paliwem. Może więcej palić. Może gorzej pracować. Ale może też lepiej. Możesz taka zmianę zrobić nie ponosząc żadnych kosztów poza poświęconym czasem, robiąc próby i kontrolując kolor izolatora świecy. Możesz też zainwestować w sprzęt i wyregulować na przyrządach. Najtańsze rozwiązanie, ale nie tanie, to AFR z sonda szerokopasmową firmy Stag albo Innovate, albo czterogazowy analizator spalin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavius Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie. Pokombinuję na początek z iglicą i zamieszczę tu info z efektów. Zastanawiam się jeszcze nad airboxem - jedyny wlot powietrza do komory z filtrem to otworek o fi 5mm. Wydaje się niewiele jak na jedyny dostęp powietrza do gaźnika... Wydaje się dziwne , bo filtr gigantyczny jak do suwa a wlocik jak na grubość zapałki. No ale skoro producent tak wymyślił To pewnie jedyne słuszne rozwiązanie 😏 Jeden z przedmówców szedł w kierunku modyfikacji dolotu powietrza ale nie do końca opisał efekt. Jeszcze raz dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stefan Kowalski Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Wlot powietrza do airboksa ma średnicę 20 do 40mm co najmniej. Widać to na rysunkach https://images.cmsnl.com/img/partslists/air-cleaner_bighu0315f1700_60ec.gif Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavius Opublikowano 16 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2023 Na tym rysunku nie widać wlotu powietrza powietrza do airboxa i nie ma nigdzie podanych wymiarów... Obawiam sie , że to airbox od Rebel 250 o czym świadczy m.in. rurka nr 17 która to wychodzi na zewnątrz przez otwór w obudowie i leci dalej do gaźnika a jej drugi koniec wpiety jest do krućca w filtrze powietrza. U mnie ten otwór w obudowie zaślepiony jest gumową membranką a filtr nie posiada krućca do podłaczenia wężyka, więc taki wężyk u mnie nie występuje. Jedyne doprowadzenie powietrza do puchy wiedzie z zewnątrz wężykiem nr 12 do otworu w dnie i ten właśnie otwór ma fi ok. 5mm. Obejrzyj filtr od 125 : https://allegro.pl/oferta/ir-filtr-powietrza-honda-ca-125-rebel-95-00-12168039890?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:queryandcategory&bi_c=NTc5OTMzNDctYzE0NC00ODNiLTgxMjktMjQ4YmZhOWRlODkxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=15638006-8ebb-449b-b932-f3c275de22b0 filtr od 250 : https://allegro.pl/oferta/filtr-powietrza-do-honda-rebel-250-cmx250c-1996-14-12383097325?reco_id=247c079f-ae2e-11ed-836d-7625fafe3366&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& i montaż filtra w 250 : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.