Skocz do zawartości

slavius

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Skąd
    Wądoły

Osobiste

  • Motocykl
    Honda ca rebel 125
  • Płeć
    Mężczyzna

Osiągnięcia slavius

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

2

Reputacja

  1. Honda CA Rebel 125 , stan kolekcjonerski 🙂 Zdjęcie z jesieni, przez zimę z nudów troche ubranka jej przybyło. Będzie aktualizacja jak się pogoda poprawi 😛
  2. Na tym rysunku nie widać wlotu powietrza powietrza do airboxa i nie ma nigdzie podanych wymiarów... Obawiam sie , że to airbox od Rebel 250 o czym świadczy m.in. rurka nr 17 która to wychodzi na zewnątrz przez otwór w obudowie i leci dalej do gaźnika a jej drugi koniec wpiety jest do krućca w filtrze powietrza. U mnie ten otwór w obudowie zaślepiony jest gumową membranką a filtr nie posiada krućca do podłaczenia wężyka, więc taki wężyk u mnie nie występuje. Jedyne doprowadzenie powietrza do puchy wiedzie z zewnątrz wężykiem nr 12 do otworu w dnie i ten właśnie otwór ma fi ok. 5mm. Obejrzyj filtr od 125 : https://allegro.pl/oferta/ir-filtr-powietrza-honda-ca-125-rebel-95-00-12168039890?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:queryandcategory&bi_c=NTc5OTMzNDctYzE0NC00ODNiLTgxMjktMjQ4YmZhOWRlODkxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=15638006-8ebb-449b-b932-f3c275de22b0 filtr od 250 : https://allegro.pl/oferta/filtr-powietrza-do-honda-rebel-250-cmx250c-1996-14-12383097325?reco_id=247c079f-ae2e-11ed-836d-7625fafe3366&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco& i montaż filtra w 250 :
  3. Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie. Pokombinuję na początek z iglicą i zamieszczę tu info z efektów. Zastanawiam się jeszcze nad airboxem - jedyny wlot powietrza do komory z filtrem to otworek o fi 5mm. Wydaje się niewiele jak na jedyny dostęp powietrza do gaźnika... Wydaje się dziwne , bo filtr gigantyczny jak do suwa a wlocik jak na grubość zapałki. No ale skoro producent tak wymyślił To pewnie jedyne słuszne rozwiązanie 😏 Jeden z przedmówców szedł w kierunku modyfikacji dolotu powietrza ale nie do końca opisał efekt. Jeszcze raz dzięki.
  4. Nie mam obrotomierza ale na słuch nie wyłapałem różnicy, wydaje się bez zmian. A nie ma ryzyka ze po podniesieniu iglicy bedzie sie zalewał paliwem? Tak czy siak spróbuję bo za bardzo mnie korci a ludzi szukających odpowiedzi jest wielu ale potem nikt już nie dzieli się efektami swoich prób 🙂
  5. Odświeżę temat gdyż mam ten sam kłopot z nowo nabytą rebelką, i zapytam: czy ktoś znalazł jakąś skuteczną receptę? Z papierów wynika ze mam nieblokowaną , moduł bez blokady. Zaworki ustawione, gaźnik też . Filtry ogarnięte. Leci 90 przy sprzyjających warunkach i powymianie zębatki na 14z. Myślę nad podniesieniem iglicy ale obawiam sie czy to nie zmieni charakterystyki całego gaźnika...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...