Skocz do zawartości

Honda rebel 125 1998r. Zablokowana pomoy


Aneta1978
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odświeżę temat gdyż mam ten sam kłopot z nowo nabytą rebelką, i zapytam: czy ktoś znalazł jakąś skuteczną receptę? Z papierów wynika ze mam nieblokowaną , moduł bez blokady. Zaworki ustawione, gaźnik też . Filtry ogarnięte. Leci 90 przy sprzyjających warunkach i powymianie zębatki na 14z. Myślę nad podniesieniem iglicy ale obawiam sie czy to nie zmieni charakterystyki całego gaźnika... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam obrotomierza ale na słuch nie wyłapałem różnicy, wydaje się bez zmian. 

A nie ma ryzyka ze po podniesieniu iglicy bedzie sie zalewał paliwem?

Tak czy siak spróbuję bo za bardzo mnie korci a ludzi szukających odpowiedzi jest wielu ale potem nikt już nie dzieli się efektami swoich prób 🙂

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No jest takie ryzyko. Może zalewać się paliwem. Może więcej palić. Może gorzej pracować. Ale może też lepiej. Możesz taka zmianę zrobić nie ponosząc żadnych kosztów poza poświęconym czasem, robiąc próby i kontrolując kolor izolatora świecy. Możesz też zainwestować w sprzęt i wyregulować na przyrządach.  Najtańsze rozwiązanie, ale nie tanie, to AFR z sonda szerokopasmową firmy Stag albo Innovate, albo czterogazowy analizator spalin. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedzi i zainteresowanie. Pokombinuję na początek z iglicą i zamieszczę tu info z efektów.

Zastanawiam się jeszcze nad airboxem - jedyny wlot powietrza do komory z filtrem to otworek o fi 5mm. Wydaje się niewiele jak na jedyny dostęp powietrza do gaźnika... Wydaje się dziwne , bo filtr gigantyczny jak do suwa a wlocik jak na grubość zapałki. No ale skoro producent tak wymyślił To pewnie jedyne słuszne rozwiązanie 😏 Jeden z przedmówców szedł w kierunku modyfikacji dolotu powietrza ale nie do końca opisał efekt. 

Jeszcze raz dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na tym rysunku nie widać wlotu powietrza powietrza do airboxa i nie ma nigdzie podanych wymiarów...

Obawiam sie , że to airbox od Rebel 250 o czym świadczy m.in. rurka nr 17 która to wychodzi na zewnątrz przez otwór w obudowie i leci dalej do gaźnika a jej drugi koniec wpiety jest do krućca w filtrze powietrza. U mnie ten otwór w obudowie zaślepiony jest gumową membranką a filtr nie posiada krućca do podłaczenia wężyka, więc taki wężyk u mnie nie występuje.

Jedyne doprowadzenie powietrza do puchy wiedzie z zewnątrz wężykiem nr 12 do otworu w dnie i ten właśnie otwór ma fi ok. 5mm.

Obejrzyj filtr od 125

https://allegro.pl/oferta/ir-filtr-powietrza-honda-ca-125-rebel-95-00-12168039890?bi_s=ads&bi_m=productlisting:desktop:queryandcategory&bi_c=NTc5OTMzNDctYzE0NC00ODNiLTgxMjktMjQ4YmZhOWRlODkxAA&bi_t=ape&referrer=proxy&emission_unit_id=15638006-8ebb-449b-b932-f3c275de22b0

filtr od 250 :

https://allegro.pl/oferta/filtr-powietrza-do-honda-rebel-250-cmx250c-1996-14-12383097325?reco_id=247c079f-ae2e-11ed-836d-7625fafe3366&sid=0e7a5475e04eefd78184d559df6fb9f87c889ad5ac94196dac75ac99722370c3&bi_s=archiwum_allegro&bi_c=Product&bi_m=reco&

i montaż filtra w 250 :

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...