Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

No to wracamy do gaźników chyba, że jakimś cudem nagrzebales coś przy rozrządzie i zapłon jest w złym momencie, ale raczej kaszlenie przy zatkanym dolocie sugeruje brak paliwa.

Jak wyglądają świece po próbie odpalenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jak kolega wyżej pisze, pokręć nim trochę i sprawdź świece. Jak są mokre to coś masz nie tak z gaźnikiem, zapłonem lub rozrządem.

W moim youngtimerze, to zawsze była wina gaźnika jak były takie problemy. Tylko, że tam rozrząd jest tłokowy. ;) Na forum jawacz.pl jak ktoś ma podobne objawy chłopaki zawsze sugerują, aby wstrzyknąć małą ilość paliwa do komory spalania, jak odpali i pochodzi to w znaczy, że zapłon jest ok. Ale to są dwa inne motocykle. Nie wiem jak to się ma do 4suw, ale jeżeli by to zadziałało u ciebie, to zapłon, rozrząd masz ok. Miałbyś 2 rzeczy wyeliminowane.

Poza tym gaźnik najlepiej czyści się w myjce ultradźwiękowej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...