Nestee Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2018 Witam, mam taki problem w mojej Hondzie. Ostatnio wymieniłem kierunki na LED razem z "przerywaczem", teraz gdy włączam kierunek w prawo to świecą wszstkie 4, a jak w lewo to żaden. Jaki może być tego powód? Gdzieś czytałem, że trzeba wymontować żaróweczkę przy zegarach od kierunków. Powiem mi ktoś, jak się dostać do niej? Drugi problem to taki, że brakuje jej mocy. mianowicie, muł z dołu przy ruszaniu, i słaby rezonans (tak jakby go w ogóle nie było jedzie bo jedzie) powyżej 100 kmh ma naprawdę ciężko.Zawór wyregulowany, Kręci do końca, półksiężyc od zaworu chodzi ładnie nie zacina się, wydech odblokowany, dysz w gaźniku nie pamiętam ale niemożliwe aby przez dysze chyba nie było rezonansu, pali ładnie bez problemu i silnik ładnie pracuje, co może ją jeszcze boleć? Teraz jeszcze zamówię jej nową świecę i zobaczę czy coś się zmieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2018 Przerywacz jest do kierunkow ledowych ?Jesli tak to najlepiej spytac producenta co moze byc problemem.Normalny przerywacz potrzebuje wiekszego obciazenia niz ledy.Co do braku mocy to co znaczy "wydech odblokowany" ?Wydechu dwusuwa nie nalezy ruszac bo scisle wspolpracuje z charakterystyka silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nestee Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Przerywacz jest do kierunkow ledowych ?Jesli tak to najlepiej spytac producenta co moze byc problemem.Normalny przerywacz potrzebuje wiekszego obciazenia niz ledy.Co do braku mocy to co znaczy "wydech odblokowany" ?Wydechu dwusuwa nie nalezy ruszac bo scisle wspolpracuje z charakterystyka silnika.Gdzieś przeczytałem, że trzeba wymontować kontrolkę od kierunków. Wtedy będzie dobrze, aczkolwiek jeszcze tego nie zrobiłem. No że nie ,zwężki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wertyder Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2018 Drugi problem to taki, że brakuje jej mocy. mianowicie, muł z dołu przy ruszaniu, i słaby rezonans (tak jakby go w ogóle nie było jedzie bo jedzie) powyżej 100 kmh ma naprawdę ciężko.Zawór wyregulowany, Kręci do końca, półksiężyc od zaworu chodzi ładnie nie zacina się, wydech odblokowany, dysz w gaźniku nie pamiętam ale niemożliwe aby przez dysze chyba nie było rezonansu, pali ładnie bez problemu i silnik ładnie pracuje, co może ją jeszcze boleć? Teraz jeszcze zamówię jej nową świecę i zobaczę czy coś się zmieni. Nie wiem co masz na myśli pisząc, że "wydech odblokowany" ale jeśli został odblokowany tak jak to często jest robione to może być to przyczyną utraty mocy. Krótko pisząc część mieszanki wylatuje sobie swobodnie zamiast pracować w cylindrze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nestee Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2018 Nie wiem co masz na myśli pisząc, że "wydech odblokowany" ale jeśli został odblokowany tak jak to często jest robione to może być to przyczyną utraty mocy. Krótko pisząc część mieszanki wylatuje sobie swobodnie zamiast pracować w cylindrze...Dzięki, sprawdzę na innym tłumniku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.