Skocz do zawartości

Honda Nsr 125 jc22B. Moc i kierunki


Nestee
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, mam taki problem w mojej Hondzie. Ostatnio wymieniłem kierunki na LED razem z "przerywaczem", teraz gdy włączam kierunek w prawo to świecą wszstkie 4, a jak w lewo to żaden. Jaki może być tego powód? Gdzieś czytałem, że trzeba wymontować żaróweczkę przy zegarach od kierunków. Powiem mi ktoś, jak się dostać do niej?

 

Drugi problem to taki, że brakuje jej mocy. mianowicie, muł z dołu przy ruszaniu, i słaby rezonans (tak jakby go w ogóle nie było jedzie bo jedzie) powyżej 100 kmh ma naprawdę ciężko.Zawór wyregulowany, Kręci do końca, półksiężyc od zaworu chodzi ładnie nie zacina się, wydech odblokowany, dysz w gaźniku nie pamiętam ale niemożliwe aby przez dysze chyba nie było rezonansu, pali ładnie bez problemu i silnik ładnie pracuje, co może ją jeszcze boleć? Teraz jeszcze zamówię jej nową świecę i zobaczę czy coś się zmieni.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerywacz jest do kierunkow ledowych ?

Jesli tak to najlepiej spytac producenta co moze byc problemem.

Normalny przerywacz potrzebuje wiekszego obciazenia niz ledy.

Co do braku mocy to co znaczy "wydech odblokowany" ?

Wydechu dwusuwa nie nalezy ruszac bo scisle wspolpracuje z charakterystyka silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerywacz jest do kierunkow ledowych ?

Jesli tak to najlepiej spytac producenta co moze byc problemem.

Normalny przerywacz potrzebuje wiekszego obciazenia niz ledy.

Co do braku mocy to co znaczy "wydech odblokowany" ?

Wydechu dwusuwa nie nalezy ruszac bo scisle wspolpracuje z charakterystyka silnika.

Gdzieś przeczytałem, że trzeba wymontować kontrolkę od kierunków. Wtedy będzie dobrze, aczkolwiek jeszcze tego nie zrobiłem. No że nie ,zwężki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Drugi problem to taki, że brakuje jej mocy. mianowicie, muł z dołu przy ruszaniu, i słaby rezonans (tak jakby go w ogóle nie było jedzie bo jedzie) powyżej 100 kmh ma naprawdę ciężko.Zawór wyregulowany, Kręci do końca, półksiężyc od zaworu chodzi ładnie nie zacina się, wydech odblokowany, dysz w gaźniku nie pamiętam ale niemożliwe aby przez dysze chyba nie było rezonansu, pali ładnie bez problemu i silnik ładnie pracuje, co może ją jeszcze boleć? Teraz jeszcze zamówię jej nową świecę i zobaczę czy coś się zmieni.

 

Nie wiem co masz na myśli pisząc, że "wydech odblokowany" ale jeśli został odblokowany tak jak to często jest robione to może być to przyczyną utraty mocy. Krótko pisząc część mieszanki wylatuje sobie swobodnie zamiast pracować w cylindrze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co masz na myśli pisząc, że "wydech odblokowany" ale jeśli został odblokowany tak jak to często jest robione to może być to przyczyną utraty mocy. Krótko pisząc część mieszanki wylatuje sobie swobodnie zamiast pracować w cylindrze...

Dzięki, sprawdzę na innym tłumniku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...