Skocz do zawartości

883 na 1200?


Rekomendowane odpowiedzi

Hej,

 

Zastanawiam się nad dodaniem paru koników do mojego HD:D

 

- Czy ktoś zamieniał już 883 na 1200?

- Czy korzystaliście z gotowych zestawów?:

https://www.harley-davidson.com/store/se-883cc-1200cc-stage-1-conversion-kit

https://www.revzilla.com/motorcycle/ss-883-to-1200-conversion-kit-for-harley-sportster-1986-2017

- Kto w okolicach krakowa się w tym specjalizuje :) Bardzo zależy mi aby tego nie skopać:D

- Ktoś wie na jakie koszty należy się przygotować?

 

A może lepiej wymienić na np Roadstera 1200 (najbardziej mi pasuje z 1200)?

 

Ktoś podziali się doświadczeniem?

 

Dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SIEMKA można 883 zrobić na 1200, 1225,1275 i również turbo wsadzić ja swego czasu miałem atak aby zrobić 1200 na 1420 bo i taki kit jest osiągalny i lipa.

Dużo się gadało z chłopakami na ten temat ale jakoś temat upadł ........ choć choroba postępuje i w głowie z wiekiem różne plany :buttrock: :icon_twisted: :crossy: .......

Myślę ze może malyhd by poradził w temacie rozwiertu chłopaki konkretne .

Polecam xlforum.net :notworthy:

POZDRAWIAM.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzedaj i kup 1200 - najtansza opcja.

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS

 

rozwiniesz ?

 

Silnik 883 ma zaprojektowane czesci silnika zarowno pod moc jak i Moment obr. Rozwiekszajac pojemnosc oslabiasz wszystko inne od lozysk po korkowody i wal korbowy, trzpien ( bo tak to sie po polskiemu chyba nasywa ). Oczywiscie mozna przyjac, ze w HD te czesci zrobione sa na wyrost ale jednak testy i pomierzenie wymiarow po 50 000 km pokazuje zgola cos innego i pewne czesci np tloki sa juz po tych 50 000 do wymiany.

 

Najlepiej przelozyc caly silnik, Problem zaczyna sie tylko gdy w danym modelu wchodzi w gre elektronika wiec jednak twierdze, ze wiedza co mowia :icon_mrgreen:

 

Historycznego sie nie rusza a starocie po prostu sie wymienia :icon_mrgreen:

 

Pozatym, takie cos robi sie raz jedyny w zyciu, przynajmniej mowa o tych co zrobili i sie naumieli.

 

 

 

:crossy:

Edytowane przez ks-rider
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troche rozwine.

 

Czesci silnika 883 i 1200 sa identyczne.

Z tego co pamietam, to roznice sa w tlokach, cylindrach i walkach rozrzadu.

To nie tu tkwi problem.

Problem jest w dobrym (prawidlowym) wykonaniu szlifu.

I jest z tym na tyle duzo problemu,. ze nie biore juz tego typu przerobek na warsztat, gdyz chcac aby to wyszklo dobrze - robota nigdy nie jest zaplacona.

A na wyjebanie komus dziury aby to jakos latalo nie mam ochoty, z prostego faktu:

Jak sie czegos podejmuje to robie to dobrze a jak nie jestem w stanie utrzymac jakosci to nie podejmuje sie takich prac.

Tak to widze po walkach z takimi modami.

 

Skoro Ks-rider napisales, ze po 50000 tysiach tloki sa do wymiany to swiadczy to wlasnie o nieumiejetnym podejsciu do tematu i zrobieniu szlifu bez podstawowej wiedzy przy tego typu przerobce.

 

Natomiast jesli ktos ma ochote na tego typu zabawy, to ja nie mam z tym problemu. :)

Jedno jest pewne, ze jak podejdzie wystarczajaco wnikliwie do tematu to podpisze sie pod tym postem obiema rekami... :cool:

A jak wyjebie dziure na ponad osiem setek to nawet nie zauwazy co narobil a skutkiem czego tloki beda po paru sezonach do wymiany...

Ale moc i moment silnika nic tu do tego nie ma...

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS co ty piszesz o szlifie jak kolega miał na myśli gotowe kity (komplet cylindry/tłoki/sworznie/pierścienie) do przełożenia?

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4000 pln to roznica rynkowa w cenie 883 i 1200.

Ila za kit????... a w papierach dalej 883 - chcialbyc toto kupic po takim modzie???

Powyzej 1200 to inna rozmowa, ale swap na 1,2 - troche chore... szczegolnie z kitem.

 

Cena dobrego kitu ktory jest sens pakowac to 1000 baksow w stanach... cylki, tloki do tego koszt walkow... pakujesz kolo 6000 i masz podtuningowane 1200... z papierami od 883...

 

Nie zapominaj o problemach z tuningiem Sporta, pewnie wiesz jakich jak o tym piszesz.

Chwila nieuwagi i jak chcesz dobrze zrobic 883 pod 1200 i na ostro to w 10kpln wpadniesz..."niechcacy"...

Odnosnie niuansow przy tuningu tego sprzeta - wpadl w nie lysy... tuningujac swego Nightstera... proste podejscie mechanika, nie znajacego sie na rzeczy i lysy stracil lekko liczac z 5- 8 kucy...

 

Dlatego napisalem o szlifie, ktory jest najnormalniejsza alternatywa... problem "tylko" w tym ,ze trzeba to zrobic dobrze...

 

 

P.S.

Ale ja nie jestem alfa i omega od Sportow, w zyciu inne rzeczy robie duzo lepiej...

Ot tak, troche mi sie wyrwalo po 12 latach grzebania w sprzetach tej marki... ;)

Edytowane przez FIS

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS

 

Tak jak zauwazyl Konrad, mialem na mysli kit a nie jekies rozwiercanie, tym bardziej domowym sposobem czy przez pana Kazia. Jakosc uslugi przeklada sie zawsze na kase a im dokladniejsza tym drozsza.

 

Zycie nauczylo mnie, ze cieeeeeeezko poprawia sie fabryke i wszystko to co juz zostalo zrobione.

 

Dlatego jak by nie liczyl, taniej wyjdzie sprzedac 883 i kupic 1200. Absolutnie nie chodzi mi o fakt, czy to jest wykonalne czy tez nie. Wykonalne jest wszystko, pytanie tylko jakim nakladem kasiory ?

 

pozdrawiam

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz ks? Jakby nie patrzyl wychodzi na jedno...

 

I troche szkoda mi juz czasu na dowodzenie czyje "mojsze"... jest "bardziejsze"... :biggrin:

Swap 883 na 1.2 czy z kitem czy ze szlifem to zabawa... najczesciej nieoplacalna.

No chyba ze hobbistycznie... lub cos wiecej.... to tak...

"Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.''

Autoryzowany dealer S&S Cycle

site-logo-badge.png

https://harley-parts.pl/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS

 

mi nie chodzi o udowadnianie, geeralnie jestesmy po jednej lini. Jedyne co mowi dla mnie za przerobka to zasada wiesz co masz, i znasz Historie swojego pojazdu. Dodatkowo robisz dzieki temu " Szlif " i masz wymienione glowne elementy silnika co przelozy sie na dluzszy zywoj czy silnika, czy motocykla

 

pozdro

 

:crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4000 pln to roznica rynkowa w cenie 883 i 1200.

Ila za kit????... a w papierach dalej 883 - chcialbyc toto kupic po takim modzie???

Powyzej 1200 to inna rozmowa, ale swap na 1,2 - troche chore... szczegolnie z kitem.

 

Cena dobrego kitu ktory jest sens pakowac to 1000 baksow w stanach... cylki, tloki do tego koszt walkow... pakujesz kolo 6000 i masz podtuningowane 1200... z papierami od 883...

 

Nie zapominaj o problemach z tuningiem Sporta, pewnie wiesz jakich jak o tym piszesz.

Chwila nieuwagi i jak chcesz dobrze zrobic 883 pod 1200 i na ostro to w 10kpln wpadniesz..."niechcacy"...

Odnosnie niuansow przy tuningu tego sprzeta - wpadl w nie lysy... tuningujac swego Nightstera... proste podejscie mechanika, nie znajacego sie na rzeczy i lysy stracil lekko liczac z 5- 8 kucy...

 

Dlatego napisalem o szlifie, ktory jest najnormalniejsza alternatywa... problem "tylko" w tym ,ze trzeba to zrobic dobrze...

 

 

P.S.

Ale ja nie jestem alfa i omega od Sportow, w zyciu inne rzeczy robie duzo lepiej...

Ot tak, troche mi sie wyrwalo po 12 latach grzebania w sprzetach tej marki... ;)

i taka prawda o tej przerobce.. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WITAM FIS zasadniczo ma rację jeśli znajdziesz kupca na 883 to sprzedaj i kup 1200 i po sprawie.

Lecz jak to w życiu bywa robimy różne dziwne akcje które wydają się po logicznym przemyśleniu nieopłacalne kasa to jena sprawa a dobry mechanik który wykona dobrze swap to już inna bajka ........................

Po prostu jeśli LEPEK ma wolną kasę i jest zdecydowany na swap oczywiście chce sportem latać kilka sezonów to pomóżmy chłopakowi i dajcie namiary na dobrego mechanika .

ps: zona pyta dlaczego inne wydechy dlaczego szerokie półki po co zmieniasz lusterka , kierónki , manety , amory, itd i tak całe życie dlaczego i dlaczego............ :banghead:

POZDRAWIAM.

LEPEK nr 669 368 732 zadzwoń .

Edytowane przez slavo v2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FIS

 

Tak jak zauwazyl Konrad, mialem na mysli kit a nie jekies rozwiercanie, tym bardziej domowym sposobem czy przez pana Kazia. Jakosc uslugi przeklada sie zawsze na kase a im dokladniejsza tym drozsza.

 

Zycie nauczylo mnie, ze cieeeeeeezko poprawia sie fabryke i wszystko to co juz zostalo zrobione.

 

Dlatego jak by nie liczyl, taniej wyjdzie sprzedac 883 i kupic 1200. Absolutnie nie chodzi mi o fakt, czy to jest wykonalne czy tez nie. Wykonalne jest wszystko, pytanie tylko jakim nakladem kasiory ?

 

pozdrawiam

 

:crossy:

He Ks tez tak kiedys myslalem zaczynajac przygode z HD i to samo napisalem Fisowi ze ciezko poprawia sie fabryke HD, ale to nie HONDA i przy rozebraniu silnika i porownywaniu czesci zamiennikow innych firm, okazalo sie ze fabryczne wypadaja blado.

W HD mozna poprawic fabryke, a czy warto to kwestia indywidualna, dla jednego warto dla innego nie warto.

W stanach taka przerobka kosztuje okolo 5$ kola prywatnie bo serwis bierze wiecej, a caly nowy moto 12, ludzie jednak przerabiaja. Co do Pana Kazia to mozesz sie myslic i to bardzo, specjalisci z HD lub innych firm moga im buty wiazac, tylko,

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...