FIS Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) Lepek - jak chceszz to zrobić na "kicie" to ciezko to skopać. Trzeba tylko sprawdzić jakosć tego kitu co kupisz pod kątem jakości, sprawdzić pasowania, i jak wszystko jest zgodne ze sztuką, nie ucierpiało w transporcie to montowac... zachowac czystosć, poskładac zgodnie ze sztuką i bedzie hulać...Pamietaj tylko, ze w miare jedzenia apetyt rośnie wiec czasem warto zrobić coś wiecej, aby za sezon nie było znów czuć malizną... ;) Odnośnie tego moda ja napisałem poprostu co o tym mysle, ale normalną sprawa jest podejście hobbistyczne, ja tez w swoich HD robie takie inwestycje, któe z ekonomią i pragmatycznym podejsciem do sprzeta mają niewiele wspólnego. Wiec poniekąd Cie rozumiem.. :rolleyes:Jednak wole o tym napisac tak - prosto z mostu, niz owijac w bawełnę coś co może Cie przerosnąc, a czasem nawet i samego mechanika.Ale z kitem jest to droższe - ale i tez bezpieczniejsze... Ten drugi zestaw, który podałeś jest OK. A nawet bardzo OK... :)Tylko trzeba go sprawdzić przed założeniem, bo czasem im tez cos nie wyda albo w transporcie sie uszkodzi. Edytowane 28 Lutego 2018 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 To jest dobre rozwiązanie jak np. klęknie oryginalny silnik 883. więc i tak czekają wydatki, to lepiej już pójść w kit 1200 i cieszyć się mocniejszym sprzętem. Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 He Ks tez tak kiedys myslalem zaczynajac przygode z HD i to samo napisalem Fisowi ze ciezko poprawia sie fabryke HD, ale to nie HONDA i przy rozebraniu silnika i porownywaniu czesci zamiennikow innych firm, okazalo sie ze fabryczne wypadaja blado. W HD mozna poprawic fabryke, a czy warto to kwestia indywidualna, dla jednego warto dla innego nie warto.W stanach taka przerobka kosztuje okolo 5$ kola prywatnie bo serwis bierze wiecej, a caly nowy moto 12, ludzie jednak przerabiaja. Co do Pana Kazia to mozesz sie myslic i to bardzo, specjalisci z HD lub innych firm moga im buty wiazac, tylko, Robert, znajac Stany wiem, ze jakosc jest od A do Z. Co do mechanikow to rowniez wiem, ze maly warsztat nie koniecznie musi zajmowac ostatnie miejsce, bo czlowiek i jego umiejetnoisci sie licza + park maszyn i jak sie nimi umie operowac i co ma sie w recach :icon_mrgreen: I aby byc zlosliwym zapytam sie ilu takich wlasnie fachowcow masz na rynku ? polskim ? :icon_mrgreen: Ja mimo, ze niemam najlepszego zdania o wiekszosci fachowcow stwierdzilem, ze jednak i w PL sa ludzie o wybitnych kwalifikacjach, gdy w Niemczech 4 rusznikarzy rzucilo recznik a Polak naprawil gratisowo ! To jest dobre rozwiązanie jak np. klęknie oryginalny silnik 883. więc i tak czekają wydatki, to lepiej już pójść w kit 1200 i cieszyć się mocniejszym sprzętem. Tommo, i tu podpisuje sie wszyskimi recami i girami ! :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepek Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 Dzięki Panowie!:) Rzeczywiście zastanawiałem się bardziej nad kitem bo boję się rozwiertów w moim ukochanym HD :DUwielbiam wygląd mojego moto ale czasem zdarzało mi się odcięcie przy wyprzedzaniu, czasem trochę brakuje mocy. Ale jeszcze pewnie 1 lub max 2 sezony pośmigam. Potem chyba rzeczywiście kupię nowego Roadstera lub Irona 1200 (chodzi jeszcze za mną BMW R NineT, gdyby tylko miał dźwięk HD to bym brał) o ile jeszcze będą produkować. Zobaczymy :) Bardzo dziękuję za wszystkie opinie! Jeszcze miesiąc maks dwa i otwarcie sezonu!!!:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (chodzi jeszcze za mną BMW R NineT, gdyby tylko miał dźwięk HD to bym brał) o ile jeszcze będą produkować. Zobaczymy :) Lepek Naprawde kupujesz moto ze wzgledu na dzwiek ? Ja myslalem, ze licza sie wlasciwosci jezdne :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lepek Opublikowano 28 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (chodzi jeszcze za mną BMW R NineT, gdyby tylko miał dźwięk HD to bym brał) o ile jeszcze będą produkować. Zobaczymy :) Lepek Naprawde kupujesz moto ze wzgledu na dzwiek ? Ja myslalem, ze licza sie wlasciwosci jezdne :icon_mrgreen: :crossy:Jakby się liczyły właściwości jezdne to wszyscy by jeździli japończykami:D Dźwięk to podstawa:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 1 Marca 2018 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2018 He Ks tez tak kiedys myslalem zaczynajac przygode z HD i to samo napisalem Fisowi ze ciezko poprawia sie fabryke HD, ale to nie HONDA i przy rozebraniu silnika i porownywaniu czesci zamiennikow innych firm, okazalo sie ze fabryczne wypadaja blado. W HD mozna poprawic fabryke, a czy warto to kwestia indywidualna, dla jednego warto dla innego nie warto.W stanach taka przerobka kosztuje okolo 5$ kola prywatnie bo serwis bierze wiecej, a caly nowy moto 12, ludzie jednak przerabiaja. Co do Pana Kazia to mozesz sie myslic i to bardzo, specjalisci z HD lub innych firm moga im buty wiazac, tylko, Robert, znajac Stany wiem, ze jakosc jest od A do Z. Co do mechanikow to rowniez wiem, ze maly warsztat nie koniecznie musi zajmowac ostatnie miejsce, bo czlowiek i jego umiejetnoisci sie licza + park maszyn i jak sie nimi umie operowac i co ma sie w recach :icon_mrgreen: I aby byc zlosliwym zapytam sie ilu takich wlasnie fachowcow masz na rynku ? polskim ? :icon_mrgreen: Ja mimo, ze niemam najlepszego zdania o wiekszosci fachowcow stwierdzilem, ze jednak i w PL sa ludzie o wybitnych kwalifikacjach, gdy w Niemczech 4 rusznikarzy rzucilo recznik a Polak naprawil gratisowo ! To jest dobre rozwiązanie jak np. klęknie oryginalny silnik 883. więc i tak czekają wydatki, to lepiej już pójść w kit 1200 i cieszyć się mocniejszym sprzętem. Tommo, i tu podpisuje sie wszyskimi recami i girami ! :icon_mrgreen: :crossy:Ks jak znasz stany to wiesz ze duct tape trzyma je w kupie :)Takich Kaziow Stasiow itd fachowcow z prawdziwego zdarzenia jest w Pl mnostwo, cieszcie sie ze macie ich pod reka bo sa niedoceniani, robia za pol darmo a nieraz calkiem za darmo, za dobre slowo, sa wykorzystywani, malo kiedy znajac swoja prawdziwa wartosc, wartosc pracy ktora wykonuja na najlepszym swiatowym poziomie za setny ulamek sumy parciarza z Niemiec czy USA lub innego landu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.