Lepek Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Hej, Zastanawiam się nad dodaniem paru koników do mojego HD:D - Czy ktoś zamieniał już 883 na 1200?- Czy korzystaliście z gotowych zestawów?:https://www.harley-davidson.com/store/se-883cc-1200cc-stage-1-conversion-kit https://www.revzilla.com/motorcycle/ss-883-to-1200-conversion-kit-for-harley-sportster-1986-2017- Kto w okolicach krakowa się w tym specjalizuje :) Bardzo zależy mi aby tego nie skopać:D- Ktoś wie na jakie koszty należy się przygotować? A może lepiej wymienić na np Roadstera 1200 (najbardziej mi pasuje z 1200)? Ktoś podziali się doświadczeniem? Dzięki! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 25 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 (edytowane) Tak zmienial...Zna koszty.Najlepiej wymienic na 1200... bo dobry rozwiert to duza sztuka... Edytowane 25 Lutego 2018 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavo v2 Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 SIEMKA można 883 zrobić na 1200, 1225,1275 i również turbo wsadzić ja swego czasu miałem atak aby zrobić 1200 na 1420 bo i taki kit jest osiągalny i lipa.Dużo się gadało z chłopakami na ten temat ale jakoś temat upadł ........ choć choroba postępuje i w głowie z wiekiem różne plany :buttrock: :icon_twisted: :crossy: .......Myślę ze może malyhd by poradził w temacie rozwiertu chłopaki konkretne .Polecam xlforum.net :notworthy:POZDRAWIAM. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 26 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Sprzedaj i kup 1200 - najtansza opcja. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Chłopaki nie wiedza chyba co pisza... tu nawet nie chodzi o pieniądze... :) Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) FIS rozwiniesz ? Silnik 883 ma zaprojektowane czesci silnika zarowno pod moc jak i Moment obr. Rozwiekszajac pojemnosc oslabiasz wszystko inne od lozysk po korkowody i wal korbowy, trzpien ( bo tak to sie po polskiemu chyba nasywa ). Oczywiscie mozna przyjac, ze w HD te czesci zrobione sa na wyrost ale jednak testy i pomierzenie wymiarow po 50 000 km pokazuje zgola cos innego i pewne czesci np tloki sa juz po tych 50 000 do wymiany. Najlepiej przelozyc caly silnik, Problem zaczyna sie tylko gdy w danym modelu wchodzi w gre elektronika wiec jednak twierdze, ze wiedza co mowia :icon_mrgreen: Historycznego sie nie rusza a starocie po prostu sie wymienia :icon_mrgreen: Pozatym, takie cos robi sie raz jedyny w zyciu, przynajmniej mowa o tych co zrobili i sie naumieli. :crossy: Edytowane 27 Lutego 2018 przez ks-rider Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Troche rozwine. Czesci silnika 883 i 1200 sa identyczne.Z tego co pamietam, to roznice sa w tlokach, cylindrach i walkach rozrzadu.To nie tu tkwi problem.Problem jest w dobrym (prawidlowym) wykonaniu szlifu. I jest z tym na tyle duzo problemu,. ze nie biore juz tego typu przerobek na warsztat, gdyz chcac aby to wyszklo dobrze - robota nigdy nie jest zaplacona.A na wyjebanie komus dziury aby to jakos latalo nie mam ochoty, z prostego faktu:Jak sie czegos podejmuje to robie to dobrze a jak nie jestem w stanie utrzymac jakosci to nie podejmuje sie takich prac.Tak to widze po walkach z takimi modami. Skoro Ks-rider napisales, ze po 50000 tysiach tloki sa do wymiany to swiadczy to wlasnie o nieumiejetnym podejsciu do tematu i zrobieniu szlifu bez podstawowej wiedzy przy tego typu przerobce. Natomiast jesli ktos ma ochote na tego typu zabawy, to ja nie mam z tym problemu. :)Jedno jest pewne, ze jak podejdzie wystarczajaco wnikliwie do tematu to podpisze sie pod tym postem obiema rekami... :cool:A jak wyjebie dziure na ponad osiem setek to nawet nie zauwazy co narobil a skutkiem czego tloki beda po paru sezonach do wymiany...Ale moc i moment silnika nic tu do tego nie ma... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 FIS co ty piszesz o szlifie jak kolega miał na myśli gotowe kity (komplet cylindry/tłoki/sworznie/pierścienie) do przełożenia? Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 (edytowane) 4000 pln to roznica rynkowa w cenie 883 i 1200.Ila za kit????... a w papierach dalej 883 - chcialbyc toto kupic po takim modzie???Powyzej 1200 to inna rozmowa, ale swap na 1,2 - troche chore... szczegolnie z kitem. Cena dobrego kitu ktory jest sens pakowac to 1000 baksow w stanach... cylki, tloki do tego koszt walkow... pakujesz kolo 6000 i masz podtuningowane 1200... z papierami od 883... Nie zapominaj o problemach z tuningiem Sporta, pewnie wiesz jakich jak o tym piszesz.Chwila nieuwagi i jak chcesz dobrze zrobic 883 pod 1200 i na ostro to w 10kpln wpadniesz..."niechcacy"...Odnosnie niuansow przy tuningu tego sprzeta - wpadl w nie lysy... tuningujac swego Nightstera... proste podejscie mechanika, nie znajacego sie na rzeczy i lysy stracil lekko liczac z 5- 8 kucy... Dlatego napisalem o szlifie, ktory jest najnormalniejsza alternatywa... problem "tylko" w tym ,ze trzeba to zrobic dobrze... P.S.Ale ja nie jestem alfa i omega od Sportow, w zyciu inne rzeczy robie duzo lepiej...Ot tak, troche mi sie wyrwalo po 12 latach grzebania w sprzetach tej marki... ;) Edytowane 27 Lutego 2018 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 FIS Tak jak zauwazyl Konrad, mialem na mysli kit a nie jekies rozwiercanie, tym bardziej domowym sposobem czy przez pana Kazia. Jakosc uslugi przeklada sie zawsze na kase a im dokladniejsza tym drozsza. Zycie nauczylo mnie, ze cieeeeeeezko poprawia sie fabryke i wszystko to co juz zostalo zrobione. Dlatego jak by nie liczyl, taniej wyjdzie sprzedac 883 i kupic 1200. Absolutnie nie chodzi mi o fakt, czy to jest wykonalne czy tez nie. Wykonalne jest wszystko, pytanie tylko jakim nakladem kasiory ? pozdrawiam :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 27 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 27 Lutego 2018 Wiesz ks? Jakby nie patrzyl wychodzi na jedno... I troche szkoda mi juz czasu na dowodzenie czyje "mojsze"... jest "bardziejsze"... :biggrin:Swap 883 na 1.2 czy z kitem czy ze szlifem to zabawa... najczesciej nieoplacalna.No chyba ze hobbistycznie... lub cos wiecej.... to tak... Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 FIS mi nie chodzi o udowadnianie, geeralnie jestesmy po jednej lini. Jedyne co mowi dla mnie za przerobka to zasada wiesz co masz, i znasz Historie swojego pojazdu. Dodatkowo robisz dzieki temu " Szlif " i masz wymienione glowne elementy silnika co przelozy sie na dluzszy zywoj czy silnika, czy motocykla pozdro :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marek hd Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 4000 pln to roznica rynkowa w cenie 883 i 1200.Ila za kit????... a w papierach dalej 883 - chcialbyc toto kupic po takim modzie???Powyzej 1200 to inna rozmowa, ale swap na 1,2 - troche chore... szczegolnie z kitem. Cena dobrego kitu ktory jest sens pakowac to 1000 baksow w stanach... cylki, tloki do tego koszt walkow... pakujesz kolo 6000 i masz podtuningowane 1200... z papierami od 883... Nie zapominaj o problemach z tuningiem Sporta, pewnie wiesz jakich jak o tym piszesz.Chwila nieuwagi i jak chcesz dobrze zrobic 883 pod 1200 i na ostro to w 10kpln wpadniesz..."niechcacy"...Odnosnie niuansow przy tuningu tego sprzeta - wpadl w nie lysy... tuningujac swego Nightstera... proste podejscie mechanika, nie znajacego sie na rzeczy i lysy stracil lekko liczac z 5- 8 kucy... Dlatego napisalem o szlifie, ktory jest najnormalniejsza alternatywa... problem "tylko" w tym ,ze trzeba to zrobic dobrze... P.S.Ale ja nie jestem alfa i omega od Sportow, w zyciu inne rzeczy robie duzo lepiej...Ot tak, troche mi sie wyrwalo po 12 latach grzebania w sprzetach tej marki... ;)i taka prawda o tej przerobce.. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slavo v2 Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 (edytowane) WITAM FIS zasadniczo ma rację jeśli znajdziesz kupca na 883 to sprzedaj i kup 1200 i po sprawie.Lecz jak to w życiu bywa robimy różne dziwne akcje które wydają się po logicznym przemyśleniu nieopłacalne kasa to jena sprawa a dobry mechanik który wykona dobrze swap to już inna bajka ........................Po prostu jeśli LEPEK ma wolną kasę i jest zdecydowany na swap oczywiście chce sportem latać kilka sezonów to pomóżmy chłopakowi i dajcie namiary na dobrego mechanika .ps: zona pyta dlaczego inne wydechy dlaczego szerokie półki po co zmieniasz lusterka , kierónki , manety , amory, itd i tak całe życie dlaczego i dlaczego............ :banghead:POZDRAWIAM.LEPEK nr 669 368 732 zadzwoń . Edytowane 28 Lutego 2018 przez slavo v2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 28 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2018 FIS Tak jak zauwazyl Konrad, mialem na mysli kit a nie jekies rozwiercanie, tym bardziej domowym sposobem czy przez pana Kazia. Jakosc uslugi przeklada sie zawsze na kase a im dokladniejsza tym drozsza. Zycie nauczylo mnie, ze cieeeeeeezko poprawia sie fabryke i wszystko to co juz zostalo zrobione. Dlatego jak by nie liczyl, taniej wyjdzie sprzedac 883 i kupic 1200. Absolutnie nie chodzi mi o fakt, czy to jest wykonalne czy tez nie. Wykonalne jest wszystko, pytanie tylko jakim nakladem kasiory ? pozdrawiam :crossy:He Ks tez tak kiedys myslalem zaczynajac przygode z HD i to samo napisalem Fisowi ze ciezko poprawia sie fabryke HD, ale to nie HONDA i przy rozebraniu silnika i porownywaniu czesci zamiennikow innych firm, okazalo sie ze fabryczne wypadaja blado. W HD mozna poprawic fabryke, a czy warto to kwestia indywidualna, dla jednego warto dla innego nie warto.W stanach taka przerobka kosztuje okolo 5$ kola prywatnie bo serwis bierze wiecej, a caly nowy moto 12, ludzie jednak przerabiaja. Co do Pana Kazia to mozesz sie myslic i to bardzo, specjalisci z HD lub innych firm moga im buty wiazac, tylko, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.