czajka67 Opublikowano 7 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Witam ,jestem po wymianie kompensatora w Elektrze z 2007 r,i przy okazji zdemontowałem kosz sprzęgłowy w celu sprawdzenia stanu tarcz .zmontowałem wszystko w całość,wszytko hula ,tylko po jeździe próbnej im wyższe obroty silnika to da się słyszeć wycie,świst z lewej strony,zastanawiam się co jest tego przyczyna ?Czy ma to związek ze zbyt mocny naciągnięciem łańcucha czy zła regulacja na koszu sprzęgłowym ? Moze ktos juz ten problem przerabial???Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 8 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Miałem takie dzwięki gdy: (różne motocykle) :1. Zbyt mocno napięty pas napędowy ;2. Wytarta tuleja na łożysku sprzęgła ;3. No i najdroższa usterka - padło mi łożysko na wałku skrzyni te w skrzyni. Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajka67 Opublikowano 10 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Lutego 2018 Miałem takie dzwięki gdy: (różne motocykle) :1. Zbyt mocno napięty pas napędowy ;2. Wytarta tuleja na łożysku sprzęgła ;3. No i najdroższa usterka - padło mi łożysko na wałku skrzyni te w skrzyni.hej pas napedowy nie był ruszany i nadmienie ze przed wymiana kompesatora tego objawu nie bylo,zaczelo sie po zlozeniu wszystkiego w calosc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
joinery Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 zdejmij jeszcze raz kosz i sprawdź czy równo siadła sprężyna dociskowa , bywa że się przy montażu przesunie i stąd ten świst ,wtedy tarcze są skoszone i słychać świst Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 11 Lutego 2018 Taki świst przy wyższych obrotach czasem wynika z obcierania się metalu o metal. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajka67 Opublikowano 15 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2018 Ten świst ,jest tylko przy wyższych obrotach ,zastanawiam sie czy zbyt mocno naciagniety łańcuch ,niema tu coś z tym wspólnego ,trochę tez dałem dupy ze nie zaznaczyłem sobie na śrubie regulacyjnej kosza sprzęgłowego głębokość wkręcenia tej śruby ,przed demontażem , Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof_if Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Też myślę że to kwestia naciągu Miałem dwie Electry z 2006 miała regulację ręczną a teraz Mam z 2008 ma automat A jak u Ciebie jest z regulacja tego łańcucha? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czajka67 Opublikowano 16 Lutego 2018 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Też myślę że to kwestia naciąguMiałem dwie Electry z 2006 miała regulację ręczną a teraz Mam z 2008 ma automatA jak u Ciebie jest z regulacja tego łańcucha?u mnie jest napinanie automatyczne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chorcio Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 Masz automat - więc on automatycznie kasuje luzy i odpowiednio napręża łańcuch . Możesz go jeszcze raz założyć , sprawdz tez ślizg zapinacza . A luźny kosz bez bez łańcuch jak kręcisz to też świszczy /szumi? Cytuj <p>była mz - była xj600s - była vn800 - była vl 800 - był Road King 1550 - był Fat Boy TC 96 - była Electra TC - był Night Rod - był Heritage Softail TC jest Electra i Softail Springer - malina. :wub: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristof_if Opublikowano 19 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2018 (edytowane) u mnie jest napinanie automatyczneWięc sprawa napinania załatwiona W tej z 2006 na napinaczu jest zabezpieczenie zegera które trzyma napinacz nie było go więc kupiłem nowe i założyłem napinacz lekko się przesunął i łańcuch pracował w "nowym" miejscu to w tedy też z początku też tak szumiało na wyższych obrotach ale po może 100km przestało Ale to był tylko lekki szum nic nie było słychać jakby coś tarło lub się zacierało LwG Edytowane 19 Lutego 2018 przez kristof_if Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.