Carossi Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Witam, posiadam kawasaki ZX600D z 1993 roku i ostatnio podczas przejażdżki zgasł mi i nie odpalił. Stwierdziłem, że to pewnie problem z paliwem i wyjąłem lonik który prowadzi do kranika i był on pusty więc chyba coś nie podaje paliwa. Czy to wina pompki czy czegoś innego. Ten model w ogóle posiada pompkę paliwa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Znaczy ZZR 600 zwane potocznie zygzakiem małym. Kranik jest podciśnieniowy. Najlepiej jak ściągniesz sobie serwisówkę. Kawasaki ZX6 ZZR600 90-97.pdfDwa wężyki do niego dochodzą. Z jednego idzie paliwo a w drugim jest podciśnienie gdy odpalisz. Jak zassiesz powietrze i przytrzymasz to paliwo musi lecieć z paliwowego. Jak nie leci to membrana kwiczy. Możliwe, źe znajdziesz zestaw naprawczy. A jeśli poleci to szukaj czemu nie ma podciśnienia. Zanim coś kupisz to sprawdź bo to Ty zasugerowałeś brak paliwa. Ale paliwo nie będzie lecieć jeśli motocykl nie pracuje.Powodów zgaśnięcia może być więcej. To jest właściwy kranik:http://allegro.pl/kranik-paliwa-kawasaki-zzr-600-i5094226740.html Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carossi Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Po zgaśnięciu następnego dnia rozkręciłem bak, przeczyściłem go, przedmuchałem sprężarką kranik. Skręciłem i zacząłem kręcić i pompować tym kranikiem i odpalił. Jednak nie działał jak trzeba, nie miał takiej siły i dziwnie pracował jednak dało się jeździć. Po jeździe zgasiłem wstawiłem do garażu i następnego dnia juz nie odpalił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Jak to przedmuchałeś kranik? Podaj paliwo z butelki do gaźników i zobacz jak będzie chodził. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carossi Opublikowano 10 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Wykręciłem go, wziąłem sprężarkę i dmuchnąłem we wlot tam gdzie paliwo leci. jutro to spróbuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2017 Prawdopodobnie uszkodziłeś poważnie membranę i teraz podciśnienie zasysa paliwo.Jak podłączysz butlę to odłącz i zatkaj podciśnienie bo nici z eksperymentu. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carossi Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Przed chwilą podłączyłem butelkę z paliwem podniosłem do góry i od razu ze szklankę pobrało z butelki. Dałem ssanie chwile zakręciłem i odpalił. Pracował równo tylko nie dałem rady się przejechać bo wiadome butelka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 Sprawdź czy nie masz paliwa w oleju, czy stan jest właściwy czy też go przybyło. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carossi Opublikowano 11 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2017 nie dawno wymieniałem, także sprawdzę jutro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Carossi Opublikowano 15 Listopada 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2017 Dzisiaj przyszedł kranik, zmieniłem odpala siłę ma chyba nawet lepszą jak wcześnie pracuje równo. Tylko obroty dziwnie się podnoszą nie trzymają się na tam ponad 1 tys jak powinno być tylko jak mu odwali to 6 tyś,4 tyś różnie i tak pracuje jak radę to spadną trochę ale tak sam bez gazu jedzie na około 3 tyś na jedynce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Trzeba uszczelnić połączenie airboxa z gaźnikami i gaźników z silnikiem. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 16 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2017 Zatkaj rurką co idzie z gaźnika na próbę o której pisałeś. Ewidentnie kradnie lewe powietrze. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.