Skocz do zawartości

[ROZ] Czujnik rezerwy Yamaha xt 125


Raperro
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Odłącz żółto-biały i włącz zapłon, wtedy powinno pokazywać rezerwę a jak żólto-białym dotkniesz masy to zegar powinien pokazać full.

Zólto biały to przewód idący od koso, piszę to abyśmy się rozumieli.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz przydałby się miernik ale i żarówka da radę tyle, że kranik trzeba wyjąc albo mieć pusty zbiornik i go napełnić.

Żarówka jeden przewód do plusa a drugi na pustym zbiorniku do szarego. Żarówka powinna świecić. Jak napełnisz zbiornik powinna zgasnąć.

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oki wszystko działa żarówka zgasła,

jeszcze raz dzięki wielkie za pomoc ;-) :-D

A podłączyłeś pod zegary? Wskazuje jak pisałem?

lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383
prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1
...i tak wszyscy umrzemy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, koło wtyczki od czujnika był kabel zagięty tak że raz pokazywalo raz nie dlatego myślałem że czujnik padł, ale zlutowalem i śmiga, tak jest cały bak a jak spadnie do rezerwy to pokazuje pusty i kontrolka się zapala ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...

Odgrzeję temat.

Pacjent ten sam Yamaha XT125x 2008r , licznik bardzo podobny KOSO DB 01 RN

https://speedoptions.no/media/manuals/koso/BA041000.pdf

Nie mam podłączonych obrotów, kontrolki luzu, i paliwa.

Może ktoś wie, czy można jakoś podać oryginalny sygnał obrotów z motocykla do w/w licznika?

Czy trzeba robić "bajpas" ?

Z tego co wyczytałem, nie ma możliwości pokazywania poziomu paliwa - jest tylko kontrolka rezerwy? (nie wiem jak było oryginalnie)

Połączyłem zielony (z koso) z szarym (z moto) i nic się nie pokazało - myślałem, że coś jest nie tak, a okazuje się że ma się zapalić dopiero kontrolka rezerwy, gdy się bak opróżni?

I jeszcze nie wiem jak który kabelek to "luzik" w motocyklu.

Może ktoś pomoże?

 

Obroty już podłączone "bajpasem"

Ale reszty jeszcze nie wiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm...

Sam sobie muszę odpowiadać. (ale może dla potomnych)

W liczniku Koso DB 01 RN - ten przekaźnik nie działa (a poświęciłem na niego trochę czasu)

W liczniku jest ustawienie dla takiego rozwiązania, 

Podłącza się kabelek z czujnika rezerwy (u mnie szary) do kabelka poziomu paliwa licznika (u mnie zielony) i na początku (fabrycznie) pokazuje głupoty 

Trzeba wejść w ustawienia i ustawić tę opcję.

Teraz pokazuje gdy, jest pełny, czy w połowie pełny nic nie pokazuje, ale jak zejdzie do rezerwy - zapala się rezerwa.

Więc coś w nim poprawili, żeby nie było trzeba dorabiać takich przekaźników.

I to chyba tyle w temacie tego licznika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...