Skocz do zawartości

grzesiek_73

Forumowicze
  • Postów

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Osobiste

  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Bytom

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzesiek_73

CZYTACZ - zupełny świeżak

CZYTACZ - zupełny świeżak (7/46)

0

Reputacja

  1. Aha Więc masz rezerwę i "rezerwę rezerwy" 😉
  2. U syna w XT jest czujnik rezerwy, który ma tylko dwa kabelki - zwarty lub rozwarty U Ciebie widzę są trzy
  3. Hmmm... Sam sobie muszę odpowiadać. (ale może dla potomnych) W liczniku Koso DB 01 RN - ten przekaźnik nie działa (a poświęciłem na niego trochę czasu) W liczniku jest ustawienie dla takiego rozwiązania, Podłącza się kabelek z czujnika rezerwy (u mnie szary) do kabelka poziomu paliwa licznika (u mnie zielony) i na początku (fabrycznie) pokazuje głupoty Trzeba wejść w ustawienia i ustawić tę opcję. Teraz pokazuje gdy, jest pełny, czy w połowie pełny nic nie pokazuje, ale jak zejdzie do rezerwy - zapala się rezerwa. Więc coś w nim poprawili, żeby nie było trzeba dorabiać takich przekaźników. I to chyba tyle w temacie tego licznika.
  4. Odgrzeję temat. Pacjent ten sam Yamaha XT125x 2008r , licznik bardzo podobny KOSO DB 01 RN https://speedoptions.no/media/manuals/koso/BA041000.pdf Nie mam podłączonych obrotów, kontrolki luzu, i paliwa. Może ktoś wie, czy można jakoś podać oryginalny sygnał obrotów z motocykla do w/w licznika? Czy trzeba robić "bajpas" ? Z tego co wyczytałem, nie ma możliwości pokazywania poziomu paliwa - jest tylko kontrolka rezerwy? (nie wiem jak było oryginalnie) Połączyłem zielony (z koso) z szarym (z moto) i nic się nie pokazało - myślałem, że coś jest nie tak, a okazuje się że ma się zapalić dopiero kontrolka rezerwy, gdy się bak opróżni? I jeszcze nie wiem jak który kabelek to "luzik" w motocyklu. Może ktoś pomoże? Obroty już podłączone "bajpasem" Ale reszty jeszcze nie wiem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...