kumpel kalamitki Opublikowano 14 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2017 (edytowane) Może ktoś z Was kombinował, może ma wiedzę, doświadczenie co można by zrobić z Yamahą XT 660 R (model 2008) aby zdjąć jej trochę kilogramów z tych 173 na sucho waży. Powiedzmy zejść trochę poniżej 160 kg. Po co tam dwa wydechy są ? Dało by się przerobić na jeden ? To już z 5 kg mniej, co jeszcze można by grzebnąć, może lżejsze koła ? aby moto jednak miało możliwość poruszać się w ruchu ulicznym i przechodzić badania techniczne Edytowane 14 Września 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZIGGI Opublikowano 15 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2017 Może ktoś z Was kombinował, może ma wiedzę, doświadczenie co można by zrobić z Yamahą XT 660 R (model 2008) aby zdjąć jej trochę kilogramów z tych 173 na sucho waży. Powiedzmy zejść trochę poniżej 160 kg. Po co tam dwa wydechy są ? Dało by się przerobić na jeden ? To już z 5 kg mniej, co jeszcze można by grzebnąć, może lżejsze koła ? aby moto jednak miało możliwość poruszać się w ruchu ulicznym i przechodzić badania techniczneA co Ci da te 13 kg? Tak z ciekawości pytam? Kiedyś próbowaliśmy z kolegą odchudzić starą XT600 i wyszło nam, że to co jest do urwania, to mniej niż błoto oblepione po jednym przelocie :) Tyle że w starej można było zdjąć podnóżki pasażera, stelaż pod kufer, osłonę silnika.... a w tej z 2008 co zdejmiesz? Cytuj Destruction of the empty spaces is my one and only crime Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kumpel kalamitki Opublikowano 16 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Września 2017 (edytowane) Z tym błotem to dobrze dałeś mi bobu :)Zejść poniżej 160 kg to był by sukces. Myślałem o zmianie wydechu, zmianie kół, opon, ale chyba jednak jak mówisz gra nie warta świeczki. Kupię XT 660R za 14-15 tys zł. Wpierdzielę ze 2-3 tys w zabawę i stracony czas, a za tą kasę można by kupić lżejsze moto przecież. Szkopuł w tym, że ten singlowy silnik mi się podoba do jazdy. Jeździłem tak yamaszką, fajnie gada ten jeden gar.Człowiek się starzej i głupoty zaczyna wymyślać, a do wiosny w garażu ma stać jakieś średnio mocne soft endurro i nie ma bata, musi tak się stać :) Edytowane 16 Września 2017 przez kumpel kalamitki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
intruz Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Może ktoś z Was kombinował, może ma wiedzę, doświadczenie co można by zrobić z Yamahą XT 660 R (model 2008) aby zdjąć jej trochę kilogramów z tych 173 na sucho waży. Powiedzmy zejść trochę poniżej 160 kg. Po co tam dwa wydechy są ? Dało by się przerobić na jeden ? To już z 5 kg mniej, co jeszcze można by grzebnąć, może lżejsze koła ? aby moto jednak miało możliwość poruszać się w ruchu ulicznym i przechodzić badania techniczne Z tym moto można się pobawić aby zrobić z niego poważniejsze enduro. Można zmienić wydech co da Ci ok 10-12 kg mniej, a to dość sporo, do tego dodać mocy itd, wszystko masz tutaj, tylko to dość droga zabawa. https://www.off-the-road.de/en/XT-660R-X/Exhausts/ Cytuj http://forum.motocyklistow.pl/index.php/topic/173186-softail-deluxe/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.