Adam M. Opublikowano 3 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2017 No ja robie, bo musze : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mtx32 Opublikowano 2 Listopada 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2020 Odkopuję temat. Znalazłem w jakim modelu Jawy tłoki fabrycznie pracowały razem (wykorbienie co 360 st). Jest to Jawa 350 typ 554 - wersja dla sportu i wojska. Oprócz innego wykrobienia wału miała trochę większe kanały ssące i płuczące oraz większy gaźnik. Moc była tylko trochę większa ale moment obrotowy był dużo większy i przy niższych obrotach, co powodowało wrażenie dużo większej mocy. Dodatkowo pulsacja napędu była zaletą w sporcie terenowym. Na codzień do jazdy taka przeróbka raczej nie będzie komfortowa. Więcej info tutaj: http://jawaillen.blogspot.com/2015/ Cytuj https://jawa350mt.wordpress.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.