nabokow Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Szukać używki, albo raczej przejrzeć całą instalację, bo z opisu wynika, że w niej może być problem. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wlo Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Szukać używki, albo raczej przejrzeć całą instalację, bo z opisu wynika, że w niej może być problem.Przejrzalem wlasciwie juz całość, oprocz żarówek itp, rozebralem motocykl do gołej ramy. Według schematu to wszedzie moze byc problem. Ty byś raczej modułu nie obstawiał? Mam jeszcze pytanie: Dlaczego na schemacie od mojego motocykla mimo tego ze CDI jest na 6 pinów to podlaczone jest tylko 5? http://www.xrv.org.uk/forums/members/mad-mitch-albums-honda-xlr-125-wiring-diagram-picture11859-honda-xlr-125-loom.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Może być moduł, ale nie musi. Z tym dodatkowym przewodem, to może być inna wersja, może blokada... Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Posprawdzaj dla pewności ale, ale wg mnie ten różowy bardzo możliwe że jest blokadą obrotów (doczytałem z innych źródeł), a miedzy pinem 2, a masą powinno być napięcie. I wg mojego schemat podłączenie powinno pasować (bez zmieniania przewodów o którym wspomniałem) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Wlo Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Posprawdzaj dla pewności ale, ale wg mnie ten różowy bardzo możliwe że jest blokadą obrotów (doczytałem z innych źródeł), a miedzy pinem 2, a masą powinno być napięcie. I wg mojego schemat podłączenie powinno pasować (bez zmieniania przewodów o którym wspomniałem)Zerknij jeszcze na ostatnie 2 strony manuala, jednak jest 6 kabli https://www.manualesdemecanica.com/images/files/discussion/41/6c4b30d8050af591ba8482d12fe1eec1.pdf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 No ten schemat zaczyna wszytko tłumaczyć, zobaczę jak to się ma do tego co rozpisałem.Wyszło mi coś takiegoJeśli chiński moduł ci nie działał to wychodzi na to że przez te dwa kable z pierwszej kostki (trzeba by je obrócić lub obrócić kostkę). Spróbuj tak podłączyć z przemionymi kablami pierw na chińskim module.Podam ci coś na moim przykładzie w sachsie xtc 125 2t (instalacja identyczna jak w tdr125) Żeby na przykład podłączyć chiński regulator napięcia 4 pin trzeba tylko było zastrzask od kostki wyciać i wtyczkę wpiąć do regulatora odwrotnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 24 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2017 W tej serwisówce są wersje z "source coil" - czarno-czerwony przewód, więc to jest inna wersja. Twoja honda ma zasilanie bateryjne - czarno-biały przewód.Ten chiński moduł dc-cdi można podłączyć, może nawet będzie na nim normalnie jeździć. W końcu to jest mała pojemność. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.