Tobiasz21 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Witam, poszukuje motocykla hard enuro do lasu mierze głównie w exc. Jednak mam dylemat pomiędzy 2t a 4t, wiadomo jeżeli brałbym 2t to minimum 200 a jeżeli 4t to min 450. Jednak co będzie lepsze do górzystego i trudnego terenu ? Przymierzam się do Ktm exc 525 4t czy będzie to dobry wybór ? Czy może celować bardziej w 2 t ? Lub mniejsza pojemność 4t ? I tu następne pytanie czy 525 na prawdę jest tak żywotny i prawie ze nieobsługowy jak to czytałem na innych forach ? Z którego roku najlepiej kupić takiego Ktm ? Z góry dzięki za odpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommo Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Masz jakieś doświadczenie offroadzie? Cytuj Audi Sport Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobiasz21 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Masz jakieś doświadczenie offroadzie?Gdybym nie mial nie pisałbym tutaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2017 Kup to co Ci lepiej leży. Ja wolę 2t, bo lubię jak mi ciuchy po jeździe śmierdzą przepaloną mieszanką, a nie potem. W Karkonoszach 525 byłby złym wyborem, bo jest strasznym klocem, ale może w Żywcu jest inaczej, nie wiem. 525 jest bardzo żywotnym motocyklem, jak większość KTMów. Nowe 525 zrobi spokojnie 200 godzin bez dotykania. Doprowadzenie do stanu jak nowy będzie kosztowało ok 15 tys za same części, a znalezienie jakiegoś w bardzo dobrym stanie będzie graniczyło z cudem. Normalne 525 w dobrym/średnim stanie jak w każdym kilkuletnim enduro będzie wymagało serwisów i bieżących napraw, a jeżeli ktoś pisze bajki o tym, że możesz kupić i jedynie lać paliwo, to zapytaj czy Świętego Mikołaja też widział :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
katmandu Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Ja kupiłem jakiś czas temu 525 do remontu. Silnik był taki zajechany, że trzeba było wymienić praktycznie większość ważniejszych podzespołów. Po kilku miesiącach jednak udało mi się złożyć wszystko ładnie razem, a moto śmiga bez awarii. Części zamawiałem przez internet na https://motogar.pl/sklep/a naprawiałem samemu. W aso zaśpiewali drugie tyle, co dałem za motor, a tak wyszło sporo taniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 21 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2017 Z tego co wiem, to jazda po lasach jest zabroniona. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Z tego co wiem, to jazda po lasach jest zabroniona. :crossy:Tylko po państwowych, po swoim lesie możesz upalać do woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Zolf wiem, wiem tez, ze na Forum kazdy kto pyta ma conajmniej 30 ha lasu :icon_mrgreen: :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.