Suru 40 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Szanowni Koledzy, od dwóch sezonów jestem posiadaczem Road Kinga rok produkcji 2010.Mam go drugi sezon i w tym sezonie pojawiły mi się wycieki oleju. Nie jest tego dużo, ale..... . Przed wyjazdem do Karpacza wymyłem odtłuszczaczem mokre miejsca .Przed jazdą, po całej nocy nie było śladu oleju. po zrobieniu ok 650 km spód moto wygląda jak na zdjęciu. Pod motocyklem kałuża wielkości pięciozłotówki.Ja wiem, ze pytanie o radę i stwierdzenie nieprawidłowości na podstawie opisu i zdjęć to jak wróżenie z fusów.Ale może ktoś coś wypatrzy, może ktoś miał podobny przypadek. Proszę o radę.Na moje oko, wygląda to tak, jakby przepuszczały wszystkie możliwe miejsca, korki, śruby, uszczelki.Póki co olewam to, poziom oleju nie spada. Czy to poważna sprawa czy to pierd.....lić ?z góry bardzo dziękuje za pomoc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 aaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... jak Harley to ok, tak musi byc :lalag: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 aaaaaaaaaaaaaaaaaa ..... jak Harley to ok, tak musi byc :lalag: Oby Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Mnie to wygląda jakby spod filtra oleju, lub czujnika ciśnienia oleju- bo ewidentnie z góry ku dołowi wg. zdjęcia.Wiadomo że do góry nie poleci :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Zobacz, czy nie poluzował się filtr oleju, zdarzało się, że linka sprzęgła potrafiła odkręcić filtr. Dokręć ręką. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 8 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie bardzo dziękuje, Zauważyłem ze okolice czujnika ciśnienia są wilgotne.Filtr też sprawdzę.Dziś przyjrzę się temu bliżej.Będę patrzył "od góry" Chyba jednak czujnik ciśnienia oleju. Edytowane 8 Sierpnia 2017 przez Suru 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 11 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Sierpnia 2017 (edytowane) To jednak nie jest czujnik ciśnienia oleju.W serwisie H-D dowiedziałem się to kable od ładowania.To musi być słaby punkt, w salonie stały dwa używane motocykle, obydwa były w tym miejscu mokre. Doradzono mi, wywinąć gumę, odtłuścić i uszczelnić silikonem. Ma ktoś może inne pomysły jak zlikwidować to pocenie? Edytowane 11 Sierpnia 2017 przez Suru 40 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wallygatorr Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Jedyny sposób to taki jak napisałeś, reszta wiąże się z wywaleniem alternatora - czyli rozbiórka sprzęgła. Cytuj http://keeprockin.art.pl/Facebook Keep Rockin' Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 16 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2017 dziękuję wszystkim za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FIS Opublikowano 17 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2017 (edytowane) Panowie! Jaki silikon??Przeciez na tym forum juz był ten problem opisywany przez Roberta J !O-ring pod ta gume kładziemy bez rozbierania sprzegła... :rolleyes: Edytowane 17 Sierpnia 2017 przez FIS Cytuj "Radość z jazdy zaczyna się tam, gdzie kończy się ekonomia.'' Autoryzowany dealer S&S Cycle https://harley-parts.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2017 Nie pokaleczony ostrym narzedziem przy zakladaniu i dobrze dobrany rozmiar, pracuje dziesiatki tysiecy mil O-ring za 2 zl. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Jak poradził Robert J. podłożyłem pod gumę "O"-Ring.Ja zastosowałem 14x 2,5 ( dla przypomnienia, 14 - średnica wewnętrzna , 2,5 grubość, średnica gumy).Łatwo nie było, zobaczę czy trzyma dam znać.Jeszcze raz dziękuję za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Nie wiem co znaczy podlozylem pod gume i nie mowie ze zrobiles zle, ale podejrzewam ze podlozyles O-Ring pod gumowa flansze ktora juz wystaje poza obudowe karteru.Uszczelka gumowa statora w ktorej ida kable przechodzi przez karter i ma budowe harmonijkowa, sa na niej bodajze 3 flansze uszczelniajace, O-ring dobrze jest usadowic za pierwsza flansza liczac od zawnetrznej strony (dalej nie wepchasz), wtedy masz pewnosc ze bedzie ok. Stad pisalem ze przy umiejscowieniu O-Ringu nie powinno sie go pokaleczyc, jesli nie dasz rady przepchnac go poza flansze uszczelniajaca ktora znajduje sie karterze, to chociaz wepchnij ten O-Ring zeby siedzial w obudowie a nie byl poza nim jako tylko dodatkowa guma na gumie. Tu masz widok jak zbudowane jest to uszczelnienie kabli statora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 21 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2017 @ Robert J.Z tego co piszesz to zrobiłem źle. Dodatkowo uszczelniłem kołnierz wystający na zewnątrz.Problem jest z przełożeniem "O" - Ringa przez gumę która zakończona jest stożkiem i przylega do obudowy silnika.Aby zrobić tak jak Ty radzisz, muszę mieć mniejszy i przede wszystkim cieńszy "O"-ring. Grubość 2,5 to za dużo.Prawdę mówiąc liczyłem, że "wskoczy" w otwór ale niestety, ułożył się na korpusie .Problem jest tez taki, że guma uszczelniająca, wystająca na zewnątrz da się odchylić na max.3 mm.Zaopatrzę się w kilka cieńszych "O"- ringów i będę obserwował czy się poci.Plastikowe narzędzia już mam :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Suru 40 Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2017 Wracając do O- Ringa. Jak już pisałem założyłem go inaczej niż Robert J.Wymieniłem olej, przejechałem ok 200 km i trzyma. Póki co nie przecieka.U mnie wygląda to tak : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.