Songo Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Witam.Chciałbym podłączyć do mojej drzty kilka urządzeń. Lampy led, podgrzewane manetki i gniazdo zapalniczki. Nie chce tego robić przez przekaźnik bo raz że nie znam się zbytnio na elektryce i nie chce wpinać się w oryginalną instalację, a dwa że jako drzta to dual i zdarza jej się topić po górach na Ukrainie to wolę to mieć na oddzielnej instalacji pociągniętej z akumulatora.Moje pytanie sprowadza się do tego jak rozdzielić 2 kable idące od akumulatora na kilka urządzeń. Znalazłem coś takiego np:http://allegro.pl/gniazdo-rozdzielacz-amp-mini-do-oswietlenia-led-i6797215400.htmlTyle że piszą max 3A a tu sporo więcej pociągnie tego prądu pewnie przy włączonych wszystkich odbiornikach.No chyba że sztuka dopuszcza skręcenie po prostu tych kabli?Czego konkretnie szukać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiler Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 1 jeśli nie znasz się na elektryce to daj zarobić elektrykowi i niech on to zrobi porządnie2 idea instalacji niezbyt słuszna - co zrobisz jeśli np moto zostawisz pod knajpą a ktoś w ramach "żartu" włączy ci wszystkie odbiorniki prądu ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gasman Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Taka dobra rada..( jeśli nie chcesz spalić motocykla).. jak coś dodatkowego chcesz podłączyć to tylko przez przekażnik, a najlepiej jak po drodze jest jeszcze wpięty bezpiecznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...