Skocz do zawartości

Paliwo nie leci z kranika, gdy wężyk jest przyczepiony Jawa 350TS


LOKII
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od 2 tygodni jeżdżę Jawą 350TS, którą odpaliłem 1 raz od 3 lat. Wszystkie filtry, oleje oraz świece i akumulator zostały wymienione a bak został przeczyszczony. Musiałem go przeczyścić ponieważ wcześniej zatykało kranik, natomiast teraz pojawił się z nim inny problem. Podczas gdy kranik jest otworzony paliwo nie chce lecieć natomiast gdy wężyk odczepię od kranika to paliwo zaczyna kapać. Próbowałem kilku metod, wyczyściłem filtr paliwa oraz sam kranik, ponownie wyczyściłem bak i nic. Dodam jeszcze tylko, że nawet na ssaniu paliwo nie leci z kranika.

 

Proszę o pomoc.

Edytowane przez LOKII
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak juz tak wszystko czyscisz to nie zapominaj o wyczyszczeniu gaznika i sprawdzeniu poziomu paliwa. Paliwo nie leci bo w gazniku masz jeszcze jeden zaworek i albo komora plywakowa jest pelna i plywak zamknal doplyw albo zaworek sie zablokowal i nie puszcza paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale wezyk nie musi byc pelny paliwa. Paliwo przestaje plynac bo plywak w gazniku zamyka doplyw do komory plywakowej a jak scigniesz wezyk to tylko napelnisz wezyk/filtr. W gazniku nie bedzie wiecej paliwa.

Skoro moto smiga normalnie to nie szukaj sobie problemow ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przejedz sie z odkreconym korkiem w baku. Jak bedzie jechac dalej niz te 4km to zapchane odpowietrzenie baku w korku.

Druga mozliwosc to jednak slabo ten kranik wyczysciles. Paliwo ma leciec rownym strumieniem cala szerokoscia rurki kranika. Podstaw jakis pojemnik i sprawdz po sciagnieciu wezyka czy strumien paliwa jest odpowiedni.

 

Trzecia mozliwosc to puchnaca uszczelka w kraniku. Te wspolczesne uszczelki puchna od benzyny wiec albo dorabiasz z gumy olejoodpornej albo rozwiercasz w istniejacej otwory.

Edytowane przez _Jerry_
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mnie też wygląda na brak odpowietrzenia baku , albo zaworek iglicowy się zacina ....

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

proponuje metodę prób i błędów, najpierw spróbuj jak będzie na samym wężyku (bez filtra paliwa), jeśli nie pomoże spróbuj wymiany kranika (koszt zazwyczaj do 10 zł). miałem podobny problem w moim zastanym mtx-ie jak go remontowałem, kranik był czyszczony wielokrotnie, przedmuchiwany pod cisnieniem 10 atm. i nic, po demontazu filtra było lepiej, ale tez za mało, pomogła wymiana

powodzenie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...