LOKII Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 (edytowane) Witam, od 2 tygodni jeżdżę Jawą 350TS, którą odpaliłem 1 raz od 3 lat. Wszystkie filtry, oleje oraz świece i akumulator zostały wymienione a bak został przeczyszczony. Musiałem go przeczyścić ponieważ wcześniej zatykało kranik, natomiast teraz pojawił się z nim inny problem. Podczas gdy kranik jest otworzony paliwo nie chce lecieć natomiast gdy wężyk odczepię od kranika to paliwo zaczyna kapać. Próbowałem kilku metod, wyczyściłem filtr paliwa oraz sam kranik, ponownie wyczyściłem bak i nic. Dodam jeszcze tylko, że nawet na ssaniu paliwo nie leci z kranika. Proszę o pomoc. Edytowane 11 Lipca 2017 przez LOKII Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Jak juz tak wszystko czyscisz to nie zapominaj o wyczyszczeniu gaznika i sprawdzeniu poziomu paliwa. Paliwo nie leci bo w gazniku masz jeszcze jeden zaworek i albo komora plywakowa jest pelna i plywak zamknal doplyw albo zaworek sie zablokowal i nie puszcza paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOKII Opublikowano 11 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Chodzi mi tylko o kranik, a motocykl normalnie jeździ, wystarczy chwile przytrzymać wężyk przy kraniku aż do momentu jego napełnienia. A co do gaźnika to również był czyszczony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 11 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2017 Ale wezyk nie musi byc pelny paliwa. Paliwo przestaje plynac bo plywak w gazniku zamyka doplyw do komory plywakowej a jak scigniesz wezyk to tylko napelnisz wezyk/filtr. W gazniku nie bedzie wiecej paliwa.Skoro moto smiga normalnie to nie szukaj sobie problemow ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOKII Opublikowano 12 Lipca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 Problem w tym, że po przejechaniu ok. 4 km moto gaśnie i znów muszę odczepiać wężyk, aby skapało do niego paliwo, po czym motocykl znów normalnie jeździ i tak w kółko. :sad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 12 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2017 (edytowane) A przejedz sie z odkreconym korkiem w baku. Jak bedzie jechac dalej niz te 4km to zapchane odpowietrzenie baku w korku. Druga mozliwosc to jednak slabo ten kranik wyczysciles. Paliwo ma leciec rownym strumieniem cala szerokoscia rurki kranika. Podstaw jakis pojemnik i sprawdz po sciagnieciu wezyka czy strumien paliwa jest odpowiedni. Trzecia mozliwosc to puchnaca uszczelka w kraniku. Te wspolczesne uszczelki puchna od benzyny wiec albo dorabiasz z gumy olejoodpornej albo rozwiercasz w istniejacej otwory. Edytowane 12 Lipca 2017 przez _Jerry_ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 13 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2017 W gazniku masz zaworek iglicowy , odkrec go i przedmuchaj ten kanał miedzy zaworkem a wezykiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 20 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2017 mnie też wygląda na brak odpowietrzenia baku , albo zaworek iglicowy się zacina .... Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rambi Opublikowano 23 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2017 A jak leci paliwo z kranika bez wezyka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gattling Opublikowano 28 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2017 proponuje metodę prób i błędów, najpierw spróbuj jak będzie na samym wężyku (bez filtra paliwa), jeśli nie pomoże spróbuj wymiany kranika (koszt zazwyczaj do 10 zł). miałem podobny problem w moim zastanym mtx-ie jak go remontowałem, kranik był czyszczony wielokrotnie, przedmuchiwany pod cisnieniem 10 atm. i nic, po demontazu filtra było lepiej, ale tez za mało, pomogła wymianapowodzenie ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LOKII Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Sierpnia 2017 Próbowałem chyba wszystkiego, kupiłem kranik za 24 zł i moto działa bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Jerry_ Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Tylko sie cieszyc. I oby jak najdluzej dzialal. Pamietaj tylko ze uszczelki w tych nowych kranikach lubia puchnac, wiec jakby problem powrocil to patrz na kranik :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gattling Opublikowano 7 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2017 w takim razie szerokiej drogi 😇mam nadzieję że teraz pakiwko będzie lecieć pięknym strumieniem 😀 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.