Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Witam Szukam miejsca drobnego wycieku oleju w moim bolidzie , wygląda ze cieknie z miejsca przyłączenia pomy cieczy do bloku , uszczelnione jest to oringiem .Zamowilem oryginalny oring , bo rozmiar nietypowy (20 zl...sic!) . Wedlug zdjec z netu , pompa trzyma sie na 2 przelotowych szpilkach , z 4 srub łączących pokrywę pompy z korpusem. ..ktos to rozbieral kiedyś. ? nie ma tam jakis dziwnych patentów ? Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Przyjrzyj się dokładnie czy nie ma tam kanałów odprowadzających płyn ze środka pompy w przypadku gdy padnie któryś z uszczelniaczy. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Przyglądalem sie, jest otworek pod pompa , ale cieknie na 90% z polaczenia pomy z blokiem, bo w kolo otworka sucho . Generalnie ciężko tam coś zobaczyc, ze względu na dostęp do owego połączenia pompy z korpusem. Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 No to jest szansa że to ten oring który zamówiłeś, i to by było najlepsze wyjście bo wymiana uszczelniaczy w pompie to jest dramat. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 29 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Chyba nie ma możliwości wymiany uszczelniaczy pompy..tyko cała pompa za ponad 1000 zl... Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 29 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2017 Oring na połączeniu pompa blok uszczelnia stronę olejową. Miejsca z których może cieknąc to albo uszczelnienie pompy czyli leciało by z "otworu bezpieczeństwa na dole pompy albo z oringu łączącego dwie polówki pompy. Nie ma możliwości wymiany uszczelnienia jedynie cala pompa. Czasami tez koroduje połączenie węża gumowego z obudową pompy, wystarczy wyczyścić i działa dalej. Pompę wyciąga się bez żadnych patentów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 30 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Czerwca 2017 Owszem , pod pokrywka tez jest jakies uszczelnienie, ale pokrywy nie ruszam , bo jest jeszcze oring za pompa i z tego miejsca cieknie. , na forum vfr tez kto mial tam wyciek.http://sklep.motorownia.net/3732-thickbox_default/pompa-wody-honda-vfr-800-98-01-e470.jpg Wysłane z mojego SM-G870F przy użyciu Tapatalka Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.