Yogi1981 Opublikowano 21 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2017 mam elektroniczny licznik Dakota Digital MCL-3204, zacząłem sie nim bawić w jednej z funkcji zauważyłem temp oleju która podczas jazdy w gorace dni dochodzi do 170c ( kontrolka oleju się nie świeci ), wydaje mi sie że to za wysoka temp, może coś jest z licznikiem, co wy na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1340 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 Nie możliwe, 170 stopni C tego nie wytrzyma żaden olej. Może 170stopni F co daje 76 Stopni C to z kolei za mało. Moim zdaniem masz walnięty czujnik Temp ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pszu Opublikowano 22 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 CześćNa moim wskaźniku temperatura oscyluje koło 200 Fp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yogi1981 Opublikowano 22 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2017 dzięki! pokazuje w stopniach C, w instrukcji obsługi teraz przeczytałem, że zacznie migac kontrolka po przekroczeniu 215C - trochę to zakrecone: tTemperature warning setup • Press and release the switch until “TEMKP” is displayed, then press and hold the switch until “ - ” is displayed. • Release the switch. H and number from 307F – 419F or 153C – 215C will be displayed. Whenever the temp exceeds this number the gauge will flash. • Press and release the switch until the desired value is displayed. • Press and hold the switch until “ - ” is displayed to save the setting. *** Default is 419 F(215C), setting it to this temp will also prevent the gauge from flashing. ***Temp units follow the speed unit setup. MPH sets for F and km/h sets for C. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Motocyklista na motocyklu Opublikowano 30 Lipca 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2017 Raczej zepsuty czujnik (ew. wskaźnik - tzn. licznik).W silniku 103", który bardzo się grzeje, olej ma około 110 stopni Celcjusza.Ponieważ wydawało mi się to podejrzane pogrzebałem w materiałach H-D i faktycznie olej w tym silniku pracuje z taką temperaturą.Temperatura 120 stopni jest graniczna dla olei mineralnych.Ale 170 stopni Celcjusza to zdecydowanie za dużo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.