konon312 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 (edytowane) To mój pierwszy post na forum, także witam wszystkich serdecznie :)Mam pewien problem z moją Hondą VTR 1000f 98rok. Dopiero nie dawno zabrałem się za odpalanie motora po zimie. Wyregulowałem zawory i chciałem zapalać motor, ale on na to nie bardzo.Na początku motor ledwo mógł zapalić, łapał tylko troszkę pierwszy cylinder (ciepły kolektor), a tylny nic (zimny kolektor). Ale to wyglądało tak, że pierwszy gar nawet nie mógł uciągnąć drugiego. Stwierdziłem, że może się przytkały gaźniki. Rozebrałem, wyczyściłem porządnie. Po złożeniu lepiej. Zapala ładnie na pierwszy cylinder tak, że na ssaniu cały czas motor chodzi, ale tylko cylinder nie reaguje, zimny kolektor do tego zapałem bez filtra, to widać, że przepustnica podciśnienia się nie podnosi od tylnego gara. Postanowiłem jeszcze dla pewności wyczyścić. Nic nie pomogło. Ale zauważyłem, że na tylnym gaźniku w jednym z otworów od strony filtra gromadzi się benzyna. Widać to bardzo dobrze na zdjęciu które załączam. Zapałem też motor bez baku, gaźniki napełniałem z butelki i widać, że paliwo się wlewa do komory pływakowej, zresztą sprawdzałem też spustem od spodu gaźnika i jest ok. Świeca na tylnym cylindrze sucha, iskra jest.Będę bardzo wdzięczny za jakiś wskazówki. PS. Rozrząd jest ustawiony tak jak mówi książka, GMP przedniego cylindra, 270 stopni obrotu i GMP tylnego, znaki się zgadzają. https://zapodaj.net/c33cca334b3cb.jpg.htmlhttps://zapodaj.net/c164c46a51b17.jpg.html Edytowane 14 Czerwca 2017 przez konon312 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Skoro przepustnica się nie podnosi to podejrzana jest membrana. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konon312 Opublikowano 14 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 Dzięki za szybką odp. Przejrzę dzisiaj dokładnie całą membranę. Nie mniej, wydaje mi się, że ona się dopiero powinna podnosić jak cylinder zacznie palić, bo wtedy się dopiero jest w stanie zrobić podciśnienie, żeby ją otworzyć, ale tego nie jestem pewien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 14 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2017 No ciężko powiedzieć. Membrana może się nie podnosić bo z jakiegoś powodu cylek nie odpala, ale też cylek może nie odpalać przez walniętą membranę. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 16 Czerwca 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2017 Sprawdź luzy na zaworach i szczelność krućców ssących Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.