Masselo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Witam wszystkich. Na poczatek może sie przedstawie bo jest to mój pierwszy post na forum które czytam blisko 10 lat;)Jestem Mateusz. pochodzę z Szczecina a w tym roku zakupiłem swój pierwszy poważny motocykl ( Kawa EN 500 cm ) posiadam jeszcze JAWA 350 TS która słuzy do niedzielnych wycieczek.Hobbystycznie zajmuje sie dłubaniem w garazu przy wszystkim co ma silnik spalinowy.Jako że jestem swiezym uzytkownikiem tego motocykla i jest to mój piewrszy "japoniec" borykam sie z pewnymi problemami z niektorymi sobie juz poradziłem a innymi...no potrzebuje troche pomocy.A wiec do rzeczy.Wydaje mi sie ze motocykl nie osiaga pełnej mocy V max to nie całe 140km/h, przyspiesza dobrze równo, nie przerywa, odpala bez problemów.Naprawiłem gazniki( miałem urwana srube od pokrywy membran przez co ciagnoł lewe powietrze) ,wyczyciłem, brak blokad w postaci otworów w przepustnicach zweżek na króccach, membrany całe w dobrym stanie. Świece mam nowe w motocyklu orginalny kranik jest przerobiony na opadowy. Czy moze to miec jakiś wpływ? Czy w kraniku podcisnieniowym przepływ jest regulowany czy poprostu ''jest podcisnie-leci paliwo''Czy regulacja zaworów moze coś pomóc? Z góry dziekuje za podpowiedzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Zawory nie mają z tym związku. Może jest zablokowany na module? Sprowadzony z zagranicy? Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Tak 3 lata temu z niemiec (jest to silnik blizniaczy jak w gpz 500/er-5) nigdzie w necie sie nie spotkałem z tego typu blokada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Silnik faktycznie jest bliźniaczy ale to nie znaczy że osiągi też. Według danych katalogowych v-max to 157km/h. Może Twój egzemplarz jest już zmęczony życiem i trochę koni uciekło. Dobrze by było zmierzyć kompresję. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 Odblokowane GPZ500 bez trudu osiągało 200km/h Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 26 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 No i bardzo dobrze :). CBF 600 też ma niby ten sam silnik co CBR ale z jakiegoś powodu 20 koni mniej. Podpowiem - głowica i gaźniki. Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 26 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2017 (edytowane) No nic zmierze kompresje i dam znac, Edytowane 26 Maja 2017 przez Masselo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Masselo Opublikowano 1 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2017 Problem rozwiazany przyczyna .. aż wstyd sie przyznac " Majster dobrze linki gazu nie naciągnął " czyt ja;)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.