Nestle Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Witam, posiadam aprilie rs 125 i mam pewien problem w marcu tego roku zakupiłem cylinder italkit 140 z jednym pierścieniem na tłoku, docieralem jakieś 700 km, jeździłem na oleju motul 800 i ipone samurai, po zrobieniu 3000km mam kompresję 4bary na zimnym silniku, i tu moje pytanie skąd tak mała kompresja, może jakaś wada fabryczna, po zamontowaniu cylindra kompresja była 9,5 bara a teraz tylko 4bary, rska nigdy nie widziała v maxa, nie katowalem ją, jeździłem bardziej turystyczne, i co teraz, olać ta kompresje i jeździć aż stanie czy ściągnąć cylinder i jeśli nie jest uszkodzony przeze mnie odsyłać do sklepu z którego kupiłem? A kupiłem na mieloch motocykle. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 A skąd masz pewność ,że to właśnie cylinder jest przyczyną niskiej kompresji??Może poleciał pierścień na tłoku lub sam tłok, tak samo uszczelniacze na wale do sprawdzenia.Przy okazji sprawdziłbym zawór membranowy. Stawiasz odrazu na cylinder,a możliwości jest kilka. W kazdym razie silnik do rozebrania,na forum nikt Ci nie wywróży z kuli jak zulu gula,i nie powie na 100% co jest walnięte. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 proszę o korektę tematu zgodnie z przyjętymi zasadami porzadkowymi. czas do jutrajsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 25 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2017 Odpala toto jeszcze w ogóle na takiej kompresji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nestle Opublikowano 30 Maja 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Ok, już wiem co jest grane, a mianowicie śrubki od głowicy cylindra się odkrecily (nie skręciłem kluczem dynamicznym z odpowiednią siłą i się odkrecily) i kompresja uciekała i z tąd ten świst i przez to rozsadzilo węża od chłodnicy. I pytanie jak to zakręcić żeby się nie odkrecily spowrotem? Podkładki sprężynki? Odpalała na 4 barach i zapier... Jeszcze ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herdi Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 Zgodnie z zaleceniami producenta. Nie masz narzedzi to nie dotykaj, a jak masz, zrob jak nalezy. -------------------Pozdro HerdiŚrubkomistrz w serwisie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 30 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2017 temat zamknięty ze względu na ignorowanie zasad porządkowychjsz „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi