mariu_sz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Powiedzcie mi proszę, czy spadek napięcia z 12,5V do 8,5V raz nawet do 7,9V podczas rozruchu zimnego silnika w Sportsterze 883 potwierdza konieczność wymiany akumulatora? Dodam tylko, że aku to oryginał z 2015 roku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 U mnie w electrze też są podobne spadki napięć, a mam aku z 14 roku. Jeśli trzyma napięcie przez jakiś czas to bym jeszcze nie wymieniał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariu_sz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Czasami trochę słabo kręci rozrusznikiem, ale nie zawsze, nie wiem od czego to jest uzależnione. Trochę wygląda to dziwnie bo nie raz postoi z 3-4 dni i odpali bez problemu, natomiast czasami po 4 godzinach pod pracą na dworze słabo kręci i nie wiem właśnie czy czasem nie jest to spowodowane czymś innym. Motocykl mam miesiąc i zamiast cieszyć się to chyba przez brak dobrej pogody (u mnie co róż pada, pojedyncze dni tylko mam na jazdę) to zaczynam szukać dziury w całym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Masz może jakiś alarm lub coś w tym stylu? Ja czasami podładuję tak z 3-4 godz i odpala jak nowy. Też gdzieś mam spadki napięć/ pojemności. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariu_sz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Tak mam alarm. Tylko dziwi mnie ze po 4 dniach postoju odpali bez problemu a czasami po 4 godzinach się "męczy". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Pozostaje sprawdzić ładowanie. Na postoju po odpaleniu podłącz miernik i sprawdź ile podaje, i po przyjeździe do pracy też sprawdź - wyjdzie czy ładuje. Bo sport chyba niema voltomierza na "pokładzie"? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariu_sz Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Oczywiście, że nie ma. Dzisiaj sprawdzałem ładowanie to było w okolicach 14,3V więc jest niby ok. No nic, może pogoda się w końcu poprawi to przegonię źrebaczka w dłuższą trasę i zobaczę co będzie się wtedy działo, dzięki za podpowiedzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Jeśli możesz sprawdzić jaki masz aku - kwasowy czy żelowy to mi by pomogło wymedytować co może być. Ja mam żelowy i też nie do końca jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariu_sz Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Aku jest kwasowy. Dzisiaj trochę lepsza pogoda więc przegoniłem trochę źrebaczka i wygląda, że pomogło przynajmniej na chwilę. Wydaje mi się, że jak go jeszcze bardziej przegonię to akumulator odzyska swoją sprawność. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 (edytowane) To pozostaje poganiać i poobserwować co się dzieje. Ja wożę ze sobą kable rozruchowe(szelki) ale Ty nie bardzo buś miał gdzie je włożyć.ps.może jak pogoda dopisze to przegoń go do nas w niedzielę na rozpoczęcie sezonu. Edytowane 25 Kwietnia 2017 przez lech N Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Jakie moto? Jaki przebieg? Kiedy był czyszczony rozrusznik? W moim miałem do dziś podobny dylemat - słabo kręcił, jąkał się. Do znajomego mechanika podjechałem, wziął tester aku (19Ah) wyszło że dobry. No to rozrusznik na stół. Rozbiórka, czyszczenie, smarowanie. Objawy jak ręką odjął... Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
juhas77 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Żużu zamieniasz BMW na HD :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żużu77 Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2017 Żużu zamieniasz BMW na HD :)A w życiu :D Żużu77, Cieszyn, R12RT Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mariu_sz Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 ps.może jak pogoda dopisze to przegoń go do nas w niedzielę na rozpoczęcie sezonu. Z miłą chęcią bym wpadł, ale mam kurs nad Bałtyk. Jakie moto? Jaki przebieg? Kiedy był czyszczony rozrusznik? W moim miałem do dziś podobny dylemat - słabo kręcił, jąkał się. Do znajomego mechanika podjechałem, wziął tester aku (19Ah) wyszło że dobry.No to rozrusznik na stół. Rozbiórka, czyszczenie, smarowanie. Objawy jak ręką odjął... Żużu77, Cieszyn, R12RT Sportster 883 Iron 2015 rok przebieg 4900 km, także raczej to nie będzie rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lech N Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Kwietnia 2017 Zbyt młody ten sportster żeby już padał rozrusznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.