Michaś17 Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 19 Kwietnia 2017 Witam,jestem tu nowy i mam taki problem po kapitalce cylindra spadło mi v-max o około 50-60 km/h i myślałem ze nadrobie to gaźnikiem kupiłem 28mm bo miałem 24mm (oba dellorto) i nie ma różnicy w 24mm dysza 260 w 28 dysza 264. Cały problem jest w motocyklu Aprilia Rs 125 98 i teraz pytanie do was jaka powinna być dysza? Który gaźnik lepszy? I dlaczego stracił tyle v-maxa? Pozdrawiam Michaś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rozek Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Pokrętna logika. Robiłeś remont silnika nie ruszając gaźnika więc problem leży w gaźniku ;)Co robiłeś konkretnie? Mierzyłeś ciśnienie po remoncie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaś17 Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Wszystko było oddane do mechanika jedynie szlif cylka i nowa pompka hamulcowa to jedynie to silnik był nie ruszany a kompresja 8,5 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kryhol Opublikowano 20 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak jest świeżo po remoncie to kompresja może i się zgadza, a do apki 125 to gaźnik 34 mm śmiało załadować.24 mm to w ogóle masakra co to tu robiło, a 28 to fabryczna średnica która się prosi o wymianę na większy. Edytowane 20 Kwietnia 2017 przez kryhol Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaś17 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Panowie wczoraj się wkurzyłem i rozebrałem cylka i jest przytarty..... ma ktoś jakieś sugestie przez co się przytarł? Olej leje do paliwa 25ml na 1 l 95 i apka była docierana 1000 km poza tym nie dostawała jeszcze porządnego wycisku... Nie mam pojęcia przez co się przytarła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aprilia rx 125 Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2017 Może pociągło jakiegoś syfu z bezyną albo powietrzem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michaś17 Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2017 Już mam powód gosćiu wdupił tueje i dał tłok na nicasila na żeliwo jest inne dlatego to nie ma racje bycia na apce która jest wysoko obrotowa. Chyba że ja się nie znam no ale według mnie to jest przyczynąPanowie mam pytanie... mogę założyć cylinder przeznaczony do rotax 122 na silnik rotax 123? bo wszystkie aukcje cylindrów są pod rotax 122 :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nabokow Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2017 Nie znasz się, nie to było przyczyną. Cytuj https://www.youtube.com/watch?v=4bOYumujA_k Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.