Sebek1313 Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2017 Witam wszystkich, mam taki problem z gaźnikiem w moim moto TM racing 300mx. Gaźnik ma fabryczne ustawienia, wysokość pływaka, wysokość iglicy, oryginalne dysze #185 i #50, a mimo wszystko strasznie zalewa świece, chodzi bardzo dobrze ale po 1mth zaczyna się dławić i po jeździe. W związku z tym, że jeżdżę bardziej enduro, zmieniłem dysze na #180 i #45 tak jak oryginalnie jest w wersji enduro, bo nie kręcę go aż tak bardzo. mimo tego, że trochę się poprawiło to świeca jest mocno okopcona i po trochę dłuższej jeździe dzieje się to samo. uszczelniacz na wale nie puszcza, jedynie listki membrany vforce są lekko odgięte. czy może przez to zalewać świece? mogę zmniejszyć jeszcze dysze i wtedy będzie pewnie ok, ale zastanawia mnie czemu zalewa na oryginalnych ustawieniach skoro wszystko jest fabryczne.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Świece masz dedykowaną do modelu ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Świeca dedykowana NGK BR8EG, już dwie zabiłem,nawet jedną wygrzałem w innym moto żeby jej nie obkopciło z początku, teraz wsadziłem irydową świece i jeszcze żyje, ale myślę, że to kwestia jednej mth :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
żółf Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2017 Oryginalne nastawy można sobie czasem w buty włożyć. Jeżeli wszystko inne jest w dobrym stanie to dojdziesz do wszystkiego regulacją gaźnika. Pierwsza sprawa poziom paliwa, czy nie leje się z przelewu po lekkim przechyleniu moto? Jeżeli tu jest wszystko ok, śmiało schodź z rozmiarami dysz, ale po kolei - wymiana i testowa jazda, jeżeli jeszcze za bogato to rozmiar niżej. Dojdziesz w końcu do właściwych nastawów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebek1313 Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2017 Poziom paliwa zmniejszyłem bo był za wysoko mimo, że był ustawiony fabrycznie na 16mm tak jak w manualu. Ustawiłem go na 18mm czyli po środku bo w serwisówce supermoto jest ustawiony na 20mm pewnie dlatego, żeby można sie bylo kłaść w zakretach. Dziekuje bardzo za odpowiedz, chciałem to zrobić właśnie zmniejszając dysze, z tym, że dziwiło mnie dlaczego fabryczne są za duże. Widocznie nowe moto też trzeba dostroic. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.