_Monter_ Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Po pierwsze odepnij regulator bo na 100% on robi zwarcie i wtedy zmień bezpiecznik. Jak go wywali to w miejsce bezpiecznika podłącz żarówkę, będzie świecić, i odpinaj kostki aż zgaśnie. W ten sposób znajdziesz linie robiącą zwarcie.Sprawdź również stator. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Tak zrobie dzieki . Mam 3 kable zolte wychodzoce z lewego dekla zlaczone na stale to je rozetne i sprobuje tak jak piszesz. A z dekla wychodzi jeszcze jeden taki jakby fajka od swiecy ;p to od czego to jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Odłącz czerwony z regulatora , wystarczy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Odłącz czerwony z regulatora , wystarczy .Łatwiej rozpiąć całą kostkę niż wydłubać jeden przewód z kostki. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Ok to na 98% robi zwarcie regulator. Pytanie odnosnie nowego bo bede wrzucal z R1 wyczytalem na angielskim forum ze wszystkie parametry pasuja. Tutaj jest reg. https://zapodaj.net/13cf772fdb56f.jpg.html a tu schemat https://zapodaj.net/84f173ea582dd.jpg.html. Jak rozumiem na wejsciu 3 piny to 3 zolte kable od alternatora i tam kolejnosc nie ma znaczenia, a co z tymi dwoma pinami jak z kolejnoscia ? Wogole ten regulator patrzac na schemat jest ok ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Każdy dowolny regulator na pięć przewodów możesz zastosować . Trzy żółte prądnica , czerwony plus , czarny minus czyli masa . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 9 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2017 (edytowane) A jakie regulatory ciesza się dobrą opinią, ktory posluzy najdluzej te z yamahy slyszalem ze sa dobre a z kolei Honda tez miala problem z regulatorami. Daytony to wogole najslabszy punkt Zauwazylem ze na schemacie w regulatorze mam 7 przewodów, kostka która wychodzi ma dwa czerwone kable (2piny) i 2 czarne a ten od Yamahy ktory chce zastosowac jest na 5 przewodow. Czy moge wyjscie regulatora zrobic na dwoch przewodach puszczajac bezposrednio czerwony na + do aku no i mase czy powinienem szukac regulatora na 7 przewodów ? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Edytowane 10 Kwietnia 2017 przez firmasons Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Dwa czerwone i dwa czarne to zdublowana masa i plus. Możesz zastosować 5 przewodów. Opinie? Jak w dobrze wentylowanym miejscu dasz reg. to i chiński ogarnie. NIe ma reguły. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bruns Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Czarne i czerwone możesz dublować lub łaczyć razem . Co do trwałości regulatorów to wszystkie są podobne do siebie . Na trwałość reglera ma znaczenie jego umiejscowienie .Regulator nadmiar mocy z pradnicy wytraca jako ciepło przez radiator , a jednoczesnie jest wrażliwy na przegrzanie , więc wazne jest jego chłodzeniePadają reglery głęboko schowane pod osłonamin i przegrzewające się , Dla tego zawsze dokładam do radiatora regulatora wiatraczek od PCta .Chłodzi regler nawet w czasie upałów i stania w korkach . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Kwietnia 2017 Masakra, odpiałem czerwony plus i mase regulatora, kostke od licznika i dalej pali bezpiecznik Engine Management ten z symbolem silnika . Podaje link do schematu, bezpiecznik nr 5 na shemacie może ktos mi podpowiedziec co dalej sprawdzac ?? Wypinalem wszystkie przekazniki ale to nic nie dalo http://www.wiringdiagrams21.com/2013/05/22/triumph-daytona-600-charging-and-starting-system-circuit/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2017 Miałeś wpiąć żarówkę i odpinać wszystkie kostki. Nie stosujesz się do rady, która wyczerpuje zagadnienie tyle, że trzeba metodyki w odpinaniu sekcji instalacji a nie wypięcia przekaźników. Puszka bezpieczników też jest elementem instalacji, który może robić zwarcie. Po nitce do kłebka a nie chybił trafił. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.