firmasons Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Witam, jestem nowy na forum i to moj pierwszy post :) w tamtym roku nabyłem triumpha Daytone 650 05r. Wszystko bylo spoko do momentu az podczas jazdy zgasl, poszedl dym w okolicach licznika swiatla blysnely na bialo. Okazalo sie ze popalilo bezpieczniki, glowny, od swiatel i kilka innych jeszcze. Akumulatora nie mozna bylo dotknac byl tak gorący. Wymienilem bezpieczniki, aku okazal sie dobry no i licznik sie zapala, rozrusznik kreci ale nie slychac pompy paliwowej motor oczywiscie nie odpala. Ponad to wskazowka obrotomierza zawsze okrecala sie najpierw po włączeniu zaplonu teraz tego nie robi. Mam 3 pytania co mogło wywolac takie duze zwarcir w instalacji czy to 100% wina regulatora/statora?? Co z tą pompką czy mogło ją spalić czy raczej to przekaznik ??No i czy przekazniki moge zamienic na te np z allegro ktore maja takie samo ułożenie pinow czy jeszcze jakis parametr jest wazny?? Amperaz?? Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_Monter_ Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2017 Najprawdopodobniej zdechł regulator podbijając mocno napięcie grubo ponad znamionowe dla elektroniki. Stator też wypadałoby zobaczyć.Dalsza walka w Twoim przypadku to miernik w rączkę, schemat i pomiary.Jest wielce prawdopodobne, ze masz uwalony moduł i elektronikę w zegarach.Samą pompę możesz sprawdzić na krótko poza instalacją. Cytuj lewa noga: http://forum.motocyk...__1#entry782383 prawa noga: http://forum.motocyk...__fromsearch__1...i tak wszyscy umrzemy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Dobra moze ktos bedzie umiał podpowiedziec, gdy przełaczam zapłon to wywala mi bezpiecznik ( Engine management system ) ten taki z namalowanym jakby check engine. Co moze byc przyczyna czy może to być usmażony komputer od czego zacząć ? pozatym zegary sie pala światla, syngal dzwiekowy wszystko wyglada sprawnie, rozrusznik kreci ale pompka nie podaje paliwa. Boje sie ze moze to być ECU . Tutaj daje z bikebandit wykres co jest w tym ukladzie http://www.bikebandit.com/oem-parts/2004-triumph-daytona-600-650-engine-management-system/o/m17609sch566394 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Zwarcie ? :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 No zwarcie ale jak je znalezc co je powoduje lub co moze powodowac ;p ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 (edytowane) Jak ugotowalo akumulator to przynajmniej regulator do wymiany. Nie odpalaj go z uwalonym regulatorem bo jeszcze moduł zjarasz. Zegary sie palą ale mogą nie podawać dalej - jak juz monter pisał - wtedy i przekaźnik pompy nie zadziała. Pompe i przekaźnik możesz sprawdzić na krótko.Co do zwarcia to powypinaj wszystkie peryferia i podpinaj po koleji. Jak prsy podpinaniu czegoś poleci bezpiecznik to masz winowajce. Gorzej jak poleci z samym modułem :/. Edytowane 8 Kwietnia 2017 przez Bimbak Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 No wlasnie zegary, wiec moze byc to problem ze zegary sa upalone i nie podaja dalej sygnalu wiec jak je odepne to bez zegarow powinnien odpalic jezeli nic wiecej nie jest ujarane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Nie jestem pewien jak w daytonie ale zwykle bez zegarów nie odpali. Da się, ale to już musisz schemat do ręki i porobić kilka krosów Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 To teraz sam juz nie wiem rozne opinie są "fachowiec" mowil mi ze bez zegarów powinien odaplic bez problemow. To jedno zasadnicze pytanie czy jest taka opcja ze jezeli uwaliło zegary to dlatego możę nie startowac pompka paliwa czy taki scenariusz jest mozliwy ? ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Tak ale by byc pewnym musisz w schemat zajrzeć. Bez tego ani rusz. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 No dobra a czemu te zegary upaliło mozliwe ze regulator dał tak duze napiecie bezpiecznik dał "dupy" i zegary sie sfajczyły ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Bezpiecznik działa na natężenie pradu ... nie napiecie. Jak się regultor uwali to rosnie napiecie i jak przekroczy próg który jest w stanie wytrzymać elektronika to ta się pali a bezpiecznik pada bo jest po tym zwarcie w elektronice. Uwalony w ten sposob regulator może ci nawet spalić moduł bez uszkodzenia bezpiecznika. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 No dobra a jak sie diagnozuje ECU bo rozumiem ze to moze byc tez upalony komputer Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bimbak Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Jak moto nie interfejsu diagnostycznego to jedynie przez sprawdzenie wszystkich wyjść. Czy po spelnieniu odpowiednich warunków wszystkie wyjścia są czy nie ma. Najpierw jednak trzeba sprawdzić reszte. Modul na koniec. Cytuj http://bikepics.com/members/chudy/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
firmasons Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2017 Najgorsze jest to ze nie moge nigdzie znalezc serwisowki do Daytony 650 wszystko co jest to do 600stki albo zwykly user manual a nie service :./Podobno te daytony można diagnozowac normalnym kablem vag podlaczonym do laptopa i komputera czy moduł wyswietli mi jakis problem skoro przepala ten bezpiecznik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.